دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۶
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پیوستن پلیس به کمپین - بین خطوط خبر داد. با این اقدام خودروهای پلیس راهور هم اقدام به نصب این برچسب خواهند کرد.

به گفته سردار سيدتيمور حسيني، بهترين شيوه در ارتقاي فرهنگ رانندگي استفاده از ظرفيت مردمي و آموزش مردم به مردم است و به‌نظر مي‌رسد كه كمپين بين خطوط نيز همين رويه را در پيش گرفته است.

وي با اشاره به اقدامات پليس راهور در راستاي فرهنگسازي براي رانندگي بين خطوط، به ايسنا گفت: از ابتداي سال93 پليس راهنمايي و رانندگي طرحي به نام «ايست به احترام زندگي» را كليد زد و در اين طرح 2هدف عمده داشتيم؛ يكي توقف پشت خط ايست و ديگري حركت بين خطوط كه مدتي بعد شهرداري نيز طرح «خط سفيد» را راه‌اندازي كرد كه موضوعي مشابه داشت. وي با بيان اينكه در اين مدت اقدامات خوبي از سوي پليس راهنمايي و رانندگي و همچنين شهرداري براي ارتقاي فرهنگ رانندگي بين خطوط و توقف پشت خط ايست در تقاطع‌ها انجام شد، گفت: البته همچنان نيز فعاليت پليس در اين زمينه ادامه دارد.

وي با تأكيد بر اينكه پليس راهور از چنين ظرفيت‌هايي استقبال و استفاده مي‌كند، به ايسنا گفت: ما انتظار داريم كه رانندگان بين خطوط رانندگي كنند و البته اين موضوع نيازمند اين است كه هر از گاهي به مردم يادآوري شده و اتفاقا بهترين شيوه نيز توصيه رانندگي بين خطوط از سوي مردم به‌خود مردم است و به‌نظر مي‌رسد كه كمپين بين‌خطوط نيز همين رويه را در پيش گرفته است. حسيني از پيوستن پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به كمپين بين‌خطوط خبر داد و گفت: برچسب‌هايي را كه شعار« من بين خطوط مي‌رانم» روي آن چاپ شده به‌خودروهاي پليس نيز نصب خواهيم كرد چرا كه خودروهاي پليس نيز همواره بين خطوط رانندگي مي‌كنند اما نبايد براي استفاده از اين برچسب زور و تحكم وجود داشته باشد.

کد خبر 331691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha