مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا از قرارگرفتن نام بیش از ۹هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه خبر داد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ احمد کرمی اسد در این باره گفت: طبق آمار 4 ماهه امسال ، گواهینامه حدود 9000 راننده در آستانه ضبط قرار گرفته است. به این معنی که این رانندگان به یکی از مراحل محرومیت نزدیک شده‌اند.

وی با بیان اینکه محرومیت ها سه دسته هستند، ادامه داد: این رانندگان اگر در مرحله اول محرومیت باشند، با حداقل یک تخلف که مشمول نمره منفی شود، مستحق ضبط شدن گواهینامه و سه ماه محرومیت می شوند. بخشی هم در مرحله دوم قرار دارند که اگر تخلفی کنند که منجر به نمره منفی شوند، 6 ماه از رانندگی محروم خواهند شد.

رییس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان هم درمرحله سوم محرومیت قرار دارند، اظهارکرد: گواهینامه این رانندگان با ارتکاب تخلف منجر به نمره منفی، ابطال می شود و بعد از یک سال محرومیت، می‌توانند مجددا فرآیند صدور و دریافت گواهینامه را سپری کنند.

کرمی اسد با بیان اینکه این9000 راننده در آستانه ضبط گواهینامه قرار دارند، گفت: یعنی با ارتکاب یک تخلف منجر به نمره منفی، قطع یقین از ادامه رانندگی محروم می شوند. حداقل زمان آن هم سه ماه و حداکثر یک سال و بعد از آن هم ابطال گواهینامه است.

کد خبر 345708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha