همشهری آنلاین: عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه برداشت دولت از صندوق توسعه ملی را رسیدگی خواهد کرد و مسئولان دولتی باید با حضور در نشست ویژه این کمیسیون توضیحات لازم را ارائه کنند.

مجلس

فارس نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به برداشت دولت از صندوق توسعه ملی گفت: قطعا کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس موضوع برداشت دولت از صندوق توسعه ملی را مورد بررسی قرار خواهد داد و مسئولین دولتی باید با حضور در کمیسیون توضیحات لازم را ارائه کنند.

وی افزود: در مورد قبلی که دولت اقدام به برداشت 4.1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی کرده بود. مسئولان دولتی توضیحاتی را در خصوص این برداشت ارائه کردند که البته این توضیحات برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: قطعا بعد از اتمام بررسی لایحه بودجه سال 95 ما در قالب کمیسیون برنامه و بودجه از دولت خواهیم خواست تا توضیحات لازم را در این باره ارائه کنند.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: هم دیوان محاسبات و هم سازمان بازرسی به عنوان نهادهای نظارتی بر عملیات مالی کشور باید به موضوع برداشت دولت از صندوق توسعه ملی ورود پیدا کنند و موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

کد خبر 330368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha