چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین - علیرضا جهان‌پناه: سامسونگ سه‌شنبه ۱۷ فروردین‌ماه طی مراسمی در برج میلاد تهران از جدیدترین پرچم‌داران خود،Galaxy S۷ و Galaxy S۷ edge رونمایی کرد.

رونمایی از گلکسی اس۷ در تهران

هفتمین کهکشانی سامسونگ اواخر زمستان کمی پیش از عید نوروز در جریان کنفرانس جهانی موبایل معرفی‌شده بود و حالا با رونمایی آن در ایران به‌صورت رسمی وارد بازار کشور شد.

نسل جدید گلکسی ازنظر سخت‌افزاری یکی از بهترین گوشی‌های کنونی بازار شمرده می‌شود. گوشی جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبل خود 30 درصد توان پردازش عادی بیشتر و 60 درصد توان پردازش گرافیکی بیشتری دارد.

هر دوگوشی به‌جز یک مورد تقریبا از سخت‌افزاری مشابه برخوردارند.مدل edge که نسبت به مدل عادی اس7 به خاطر باتری بزرگ‌تر دوام مصرفی بیشتری را هم در طول روز عرضه می‌کند.

در مقام مقایسه عمر مصرفی edge چیزی حدود 20 ساعت در مقایسه با 16 ساعت برای گونی معمولی S7 است. به‌جز این هر دوگوشی تقریبا از سخت‌افزاری مشابه برخوردارند. یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند، 4 گیگابایت رم، و 32 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی سخت‌افزار این دوگوشی را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه امکان افزایش حافظه داخلی از طریق درگاه میکرو اس دی نیز وجود دارد. گوشی از یک نمایشگر5.5 اینچی QHD با کیفیت 2560 در 1440 پیکسل استفاده می‌کند.

شاید عجیب باشد که باگذشت نزدیک به دو سال از زمان عرضه نمایشگرهای QHD هنوز به‌سختی می‌توان محتوایی برای پر کردن کیفیت چنین نمایشگرهایی پیدا کرد.

هر دوگوشی جدید گلکسی به یک دوربین 12 مگاپیکسلی قدرتمند (به همراه دوربین ثانوی 5 مگاپیکسلی جلویی) مجهزند که از تکنولوژی موسوم به دوال پیکسل (Dual Pixel) استفاده می‌کنند. این تکنولوژی امکان ثبت تصاویر با سرعت و روشنایی بیشتر خصوصا در روشنایی کم هنگام غروب یا نور کم شب‌هنگام فراهم می‌کند.

کد خبر 329738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha