همیشه نوروز و سال نو، دو عدد را یادمان می‌اندازند؛ سیزده و هفت. سیزده روز تعطیلات شیرین و هفت‌سین دوست‌داشتنی

هفت لحظه‌ی میمون

مسابقه‌ی بهاری هفته‌نامه‌ى‌ دوچرخه هم از این دو عدد کمک گرفته و شما برای شرکت در این مسابقه، بايد هفت لحظه‌ی میمون، مبارک و بامزه‌ای را که در این سیزده روز برایتان اتفاق می‌افتد، برای دوچرخه تعریف کنید.

اين مسابقه بخش‌هاي متنوعي دارد كه مي‌توانيد در يكي يا همه‌ي آن‌ها شركت كنيد، اما قبل از شرکت حتماً شرح مسابقه را کامل بخوانید.

  • مسابقه‌ى نوشتنى:

در اين بخش مي‌توانيد با نوشتن شعر، داستان، يادداشت، خاطره يا... در مسابقه شركت كنيد. شما می‌توانید هفت لحظه‌ی میمون خنده‌دارى را که برایتان اتفاق افتاده در هفت متن یا تنها در یک متن بگنجانید. اين‌كه چه‌طور این هفت لحظه را انتخاب و برایمان تعریف كنيد با برنده‌شدن شما نسبت مستقيم دارد!

 * *

  • مسابقه‌ى كشيدنى:

در اين بخش مي‌توانيد با كشيدن آن هفت لحظه‌ی میمون و دوست‌داشتنی به صورت داستان مصور یا کمیک‌استریپ در مسابقه شرکت کنید. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید در کمیک‌استریپتان از متن‌های کوتاه هم استفاده کنید تا لحظه‌های میمونتان را توضیح دهید. این را در نظر داشته باشید که باید خواننده متوجه شود موضوع هفت‌ لحظه‌ی میمون شما چیست وگرنه به‌جايي نمي‌رسيد و برنده نمي‌شويد!

 * *

  • مسابقه‌ى گرفتنى:

این بخش هم که از دو بخش دیگر نوشتنی و کشیدنی ساده‌تر است و فقط به یک دوربین یا موبایل و کمی خلاقیت احتیاج دارد. شما در اين بخش مي‌توانيد با عكس‌گرفتن از هفت لحظه‌ی میمون و جالب نوروزی‌تان در مسابقه شركت كنيد. عکس‌ها می‌تواند سلفی باشد یا نباشد، اما حتماً درباره‌ی هرکدام از عکس‌هایتان شرح کوتاهی بنویسید. هرچه‌قدر بامزه‌تر و خلاق‌تر باشيد، بیش‌تر ممکن است برنده شويد. چون دوچرخه داورهای سخت‌گیری دارد! مراقب باشید!

دوچرخه شماره ۸۲۵

  • مسابقه‌ى زدنى!:

اين بخش یک مسابقه‌ی کاملاً جنبی است و هیچ ربطی به مسابقه‌ی هفت لحظه‌ی میمون ندارد و البته قرار هم نیست در آن کسی را بزنید! در واقع این مسابقه یک مسابقه‌ی پیامکی است و بايد پيامك بزنيد. براى شركت در اين مسابقه فقط كافى است بهترین صفحه‌های ویژه‌نامه‌ی نوروز ۹۵ هفته‌نامه‌ى دوچرخه را انتخاب کنید و شماره‌ی صفحه‌‌هايشان را برای دوچرخه پیامک، وایبر یا تلگرام كنيد. مسابقه از این راحت‌تر هم داریم؟! پس معطل چه هستید؟! پیامک کنید دیگر!

اگر هم ويژه‌نامه‌ى نوروزى هفته‌نامه‌ى دوچرخه را نداريد، مى‌توانيد به كانال تلگرام دوچرخه به نشانى docharkheh_weekly@ مراجعه كنيد و نسخه‌ى پى‌دى‌اف آن را بخوانيد.

راستی، برنده‌های این مسابقه برخلاف مسابقه‌ی هفت لحظه‌ی میمون با قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

* * *

  • این‌ها را حتماً حتماً حتماً بخوانيد:

* مسابقه‌ها برای ۱۲ تا ۱۷ساله‌هاست.

* مهلت شركت در مسابقه‌ ها تا آخر فروردین‌ماه است.

* نشاني دقيق و شماره‌ي تلفنتان را حتماً بنویسید.

* متن‌هایتان تا حد امكان کوتاه باشد.

* به نور و کادر عکس دقت کنید.

* نقاشی‌هایتان را با کیفیت خوب اجرا کنید.

* وقتي پيغام مي‌گذاريد، اسم و سن و شهرتان را بلند و واضح بگوييد.

* در پيامك‌ها هم همين مشخصات را بنويسيد.

* * *

  • همه‌ى راه‌هاى شركت در مسابقه:

همه‌‌ى چیزهاى فرستادنى را (به‌جز چيزهاى زدنى!) مى‌توانيد با پست یا ای‌میل بفرستید و البته عکس و نقاشی‌تان را با اینستاگرام هم می‌توانید بفرستید. اين هم همه‌ى راه‌هاى ارتباطى براى شركت در بخش‌هاى مختلف مسابقه‌ى «هفت لحظه‌ی میمون!» است:

صندوق‌پستی: ۵۴۴۶ -۱۹۳۹۵

ای‌میل: docharkheh@hamshahri.org

تلفن: ۰۲۱۲۳۰۲۳۱۸۰ 

پیامک: ۰۹۳۳۴۱۲۱۴۸۹ 

اينستاگرام: docharkheh_weekly

پيام‌گير تلگرام: DocharkhehWeekly@

كانال تلگرام: docharkheh_weekly@

 

تصويرگري‌ها: مهسا بهرنگ

کد خبر 328208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha