همشهری آنلاین: پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت مکرم نبی اکرم(ص) در اراک تشییع و در باغ موزه دفاع مقدس این شهر به خاک سپرده شد.

شهید گمنام

آئین تشییع پیکرهای این شهیدان گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از میدان شهدای اراک آغاز و تا مصلای بیت المقدس این شهرستان اادمه داشت.

مشایعت کنندگان پیکرهای این شهیدان بعد از قرائت نماز به امامت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با نوحه خوانی، سینه زنی و زنجیر زنی پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را تا باغ موزه دفاع مقدس شهرستان اراک تشییع کردند.

طبق مشخصات اعلام شده یکی از این شهیدان گمنام 18 ساله بوده و در عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و یکی دیگر از این شهدای والا مقام در سن 20 سالگی در جزیره مجنون و در تک دشمن بعثی شهید شده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی، حسین بختیاری فرماندار شهرستان اراک و تنی چند از مسئولان دستگاه های اجرایی در این آیین حضور داشتند.

153 شهید گمنام در نقاط مختلف استان مرکزی به خاک سپرده شده اند.

کد خبر 328059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha