جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

در فاصله کمتر از یک‌ماه تا پایان سال و در شرایطی که چند گروه همزمان مشغول تولید سریال‌های ویژه نوروز ۹۵هستند، آنتن تلویزیون این روزها میزبان ۲سریال تازه است که یکی با حال و هوای انتخابات ساخته شده و دیگری داستانی امنیتی و جاسوسی دارد.

سریال «شیوع» از امروز روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش همشهري، با پايان يافتن سريال «پشت بام تهران» كه نتوانست چندان توجه مخاطبان را جلب كند، شبكه يك از امروز شنبه اول اسفند مجموعه تلويزيوني «شيوع» را ساعت 22پخش مي‌كند؛ سريالي به كارگرداني محمود معظمي كه سيدمهرداد ضيايي، عبدالرضا اكبري، شهرام عبدلي، جعفر دهقان، لاله اسكندري و محسن افشاني در آن بازي مي‌كنند. فيلمنامه شيوع را مهدي ميراحمدي نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: حمله بيولوژيكي آمريكا از مسير يك كشور همسايه، ايران را تهديد مي‌كند. با هوشياري پزشكي جوان سازمان پدافند غيرعامل وارد ماجرا مي‌شود و...

  • تا شب انتخابات

سريال انتخاباتي «غير علني» به كارگرداني مهرداد خوشبخت تا پايان هفته هر شب ساعت 21:30از شبكه 2پخش مي‌شود و شبكه3پس از پايان بي‌سر و صداي «در حاشيه2»، يك سريال خارجي محصول 2010ايتاليا را جايگزين آن كرده است. فصل ششم «گروه تجسس» در 19قسمت 45دقيقه‌اي توليد شده كه هر روز ساعت 20:45روي آنتن مي‌رود و روز بعد در 3نوبت تكرار مي‌شود. داستان درباره يك مأمور شوخ و عصبي است كه با پيوستن به يك گروه تجسس پرده از رازهايي مهم برمي‌دارد.

  • تكراري‌هاي ايراني و كره‌اي

شبكه نمايش هم در جدول پخش برنامه‌هاي خود هر روز يك سريال ايراني و يك سريال خارجي دارد. «من يك مستأجرم» به كارگرداني پريسا بخت‌آور هر روز ساعت 19پخش مي‌شود و يك ساعت بعد هم نوبت به سريال كره‌اي «متشكرم» مي‌رسد. بخت‌آور همسر اصغر فرهادي است و همزمان «يادداشت‌هاي كودكي» او از آي‌فيلم روي آنتن مي‌رود. او كه سريال محبوب «پشت كنكوري‌ها» را در كارنامه دارد، با من يك مستأجرم نتوانست موفقيت آن را تكرار كند.

  • مقدم پيش از پايتخت

شبكه آي‌فيلم كه از مدتي پيش هرشب ساعت 22يك فيلم تلويزيوني يا سينمايي ايراني روانه آنتن مي‌كرد، امروز «دست‌هاي خالي» ابوالقاسم طالبي را با بازي زنده‌ياد خسرو شكيبايي، مريلا زارعي، فاطمه گودرزي و مسعود رايگان در جدول پخش دارد اما علاقه‌مندان مي‌توانند از فردا يكشنبه در همين ساعت شاهد پخش سريال «رستگاران» سيروس مقدم باشند. مجموعه‌اي با بازي آتيلا پسياني، پوريا پورسرخ، ليندا كياني، آرش مجيدي، عباس غزالي و روناك يونسي كه هر روز 2قسمت آن روي آنتن مي‌رود.

رستگاران تنها سريال مقدم در آي‌فيلم نيست و از چند روز پيش پخش «پيامك از ديار باقي» او هم آغاز شده است. اين سريال كه بيش از يك دهه از نخستين پخش آن مي‌گذرد، داستاني بامزه درباره مرگ مصلحتي يك فرد پولدار دارد و محمدرضا شريفي‌نيا، افسانه بايگان، حامد كميلي، حميد لولايي، سروش گودرزي، رضا شفيعي‌جم، نادر سليماني و شيلا خداداد در آن بازي كرده‌اند. پيامك از ديار باقي هر روز ساعت 18پخش مي‌شود. ساعت پخش «تعبير وارونه يك رويا» به كارگرداني فريدون جيراني و فصل دوم «هوش سياه» مسعود آب‌پرور هم به‌ترتيب 20و 17است.

  • 2مجموعه طنز

دوستداران سريال «دردسرهاي عظيم» مي‌توانند فصل دوم آن را با همان بازيگران ساعت 21تماشا كنند و سهم سيدجواد رضويان از آنتن آي‌فيلم مجموعه نه‌چندان موفق «قرارگاه مسكوني» است كه ساعت 16پخش مي‌شود. داستان اين محصول سال 86در يك قرارگاه مرزي مي‌گذرد و علاوه بر خود رضويان، چهره‌هايي چون علي صادقي، مهران رجبي، مهران غفوريان، محسن قاضي‌مرادي، شهرام قائدي، ارژنگ اميرفضلي، مهدي صبايي، جواد عزتي، شهره لرستاني، يوسف صيادي، علي صالحي، آرش نوذري، سياوش مفيدي، عليرضا اوسيوند، مهسا كرامتي، قاسم زارع و زنده‌ياد محمود بهرامي در آن ايفاي نقش كرده‌اند.

کد خبر 325613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha