یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده برنامه «سنجد» ضمن اعلام اینکه قرار است به سراغ یک برنامه عروسکی جدید بروند، گفت: فکر نمی‌کنم دیگر برای تلویزیون «سنجد» بسازیم.

به گزارش ايسنا؛ سوسن کرامتی که از تهیه‌کنندگان قدیمی برنامه‌های کودک تلویزیون است، گفت: پیشنهادهایی برای ساخت برنامه‌های جدید عروسکی داریم و طرح‌هایی هم تحویل تلویزیون داده‌ایم و حتی چندین طرح از آن‌ها نیز تصویب شده است، اما به دلیل اینکه اسپانسر نداریم فعلا کارمان متوقف است.

وی اعلام کرد: آخرین برنامه از «سنجد» اوایل بهمن‌ ماه از تلویزیون پخش شد و از این پس دیگر قرار نیست «سنجد» ساخته شود و بیشتر مایلیم طرح‌های جدیدتری از حوزه کودک کار کنیم؛ البته چند قسمت از برنامه «سنجد» که مدت‌ها پیش تولید شده بود قرار است تابستان امسال مجددا بازپخش شود اما در کل دیگر فکر نمی‌کنم ما عروسک سنجد را داشته باشیم.

او اظهار کرد:‌ در حال حاضر چند طرح عروسکی جدید با هنگامه مفید داشتیم اما متأسفانه علیرغم اینکه تصویب هم شده‌اند، به مرحله اجرا نرسیده‌اند.

کرامتی در پایان گفت:‌ اگر با طرح‌های جدید عروسکی‌مان موافقت شود، خوشحال‌تر می‌شویم که برنامه‌های جدیدتری تولید کنیم. فکر می‌کنم طرح‌هایی که داده‌ایم بتوانیم از اوایل سال جدید تولید کنیم.

کد خبر 325887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha