همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در سفر به خوزستان، به جمع همکاران خود در کاروان نورآوران سلامت پیوست و چشمان چند بیمار را در روستای ابوشانک آبادان و در اتاق عمل سیار، جراحی کرد.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين، دكتر سيد حسن هاشمي در حاشيه اين اقدام خيرخواهانه،‌ درباره اقدامات كاروان نورآوران سلامت اظهار داشت: نور آوران سلامت یک بنیاد خیریه است.


او افزود: نوآوران سلامت، از حدود 5 سال قبل، به طور رسمی والبته بیش از 10 سال قبل هم به طور غیر رسمی فعالیت می‌کند ودو شعبه در شرق و مرکز کشور دارد.

به گفته وزير بهداشت، اين بنياد خيريه، هر 3 ماه یکبار در یکی از نقاط محروم کشور مسقر می‌شود و خدمات چشم پزشکی، دندانپزشکی و بینایی سنجی را به طور رایگان به مردم، ارائه مي‌كند.

وزير بهداشت گفت: حضور پزشکان و افراد مختلف در این بنیاد، داوطلبانه است و آنها با هدف کار خیر و نیکوکاری، فعاليت مي‌كنند و هیچ فردی دستمزد نمی‌گیرد.


دكتر هاشمي افزود : كاروان نورآوران سلامت، ‌تا کنون حدود 7 هزار و 200 عمل جراحی چشم انجام داده است و علاوه بر آن، 123 هزار ویزیت، 57 هزار خدمات حوزه دندانپزشکی و 23 هزار عینک به مردم نیازمند،‌ ارائه كرده است.

وزير بهداشت، درباره آینده فعالیت‌های بنياد خیریه نور آوران سلامت، گفت:‌ یقین دارم که با توجه به باورهای مردم و سنت دیرینه نیکوکاری و خیریه در کشور، این طرح در آینده در کشور گسترش خواهد یافت و بدين ترتيب، بيشتر مي‌تواند مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را کاهش دهد.

کد خبر 325596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha