همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در آبادان گفت: ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید، ظرف دو سال آینده، به آبادان و خرمشهر اضافه می‌شود.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، سيد حسن هاشمي،‌ در حاشیه بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: علاوه بر این، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در حال ساخت220 تخت بیمارستانی در آبادان است.

وزیر بهداشت با اشاره به نوسازی و بهسازی اورژانس‌های موجود این دو شهرستان و همچنین تجهیز اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها، خاطر نشان کرد: تعداد پزشکان عمومی و متخصص مورد نیاز تامین شده است و در سال‌های آینده نیز افرادی تحت عنوان بورسیه به کار گرفته می‌شوند.

او از سرعت و کیفیت طرح‌ها و پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، ابراز رضایت و از تلاش‌ها و حمایت‌های منطقه آزاد اروند در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت هم قدردانی کرد.

دكتر هاشمي، همچنین درباره وضعیت بهداشت در این دو شهرستان، تصریح کرد: پایگاه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت به تعداد مورد نیاز راه اندازی شده و امیدواریم به تدریج برای تمام مردم این منطقه، پرونده الکترونیک سلامت تکمیل شود که البته لازم است تا شهرستان شادگان را نیز به این مجموعه اضافه کنیم تا محرومیت آن منطقه هم کاهش یابد.

وزير بهداشت گفت: افق این منطقه در آینده در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حتی برای بصره، عماره و استان‌های مجاور عراقی بسیار امید بخش است.

کد خبر 325607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha