همشهری آنلاین: سازمان جاسوسی آمریکا، سیا، امکان دسترسی عموم مردم را به مجموعه تصاویر و اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که درباره بیگانه‌های فضایی جمع‌آوری کرده، فراهم آورده‌است.

بیگانه

براساس گزارش فاكس‌نيوز، سيا در اطلاعيه‌اي اعلام كرد براي اينكه علاقمندان بتوانند به‌ راحتي در ميان حجم عظيم مجموعه داده‌هاي جمع‌آوري شده درباره بيگانه‌هاي فضايي به جستجو بپردازند، تعدادي از اين اسناد و مدارك را در معرض ديد قرار داده كه براي معتقدان و ناباوران به بيگانه‌هاي فضايي جالب توجه خواهد‌بود.

بیگانه

اسناد مرتبط با بيگانه‌هاي فضايي كه به دهه‌هاي 1940 تا 1950 اختصاص دارند، بخشي از صدها سند و مدركي هستندكه سازمان سيا در سال 1978 از وضعيت محرمانه خارج كرد.

اين اسناد شامل گزارش‌هايي متعلق به سال 1952 درباره پرواز بشقاب‌پرنده‌ها برفراز آلمان، اسپانيا و آفريقاي شمالي و همچنين گزارش‌هايي درباره بيگانه‌هاي فضايي در همان سال هستند. سازمان اطلاعات آمريكا همچنين گزارشي متعلق به سال 1952 را درباره پرواز دو صفحه آتشين برفراز معدن اورانيومي در كنگو و گزارش جلسه رئيس وقت سازمان سيا درباره بيگانه‌هاي فضايي را نيز منتشر ساخته‌است.

درگزارش متعلق به آلمان شرقي درباره جسمي شبيه به يك ماهيتابه بزرگ به شعاع 15 متر توضيح داده شده‌است كه در جنگلي در آلمان فرود آمده‌است. پرواز جسمي دودزا در آسمان بارسلونا و پرواز جسمي عجيب با هاله‌اي سبزرنگ در شهري در تونس نيز در اين گزارش‌ها تشريح شده‌اند.

در تصاويري كه روي وب‌سايت سازمان اطلاعات آمريكا قرار گرفته‌اند،‌ مي‌توان تصاوير غيرقابل توضيحي از مشاهده بشقاب‌هاي پرنده در مينياپليس در سال 1960 و در شفيلد انگلستان در سال 1962 را مشاهده كرد.

کد خبر 323471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha