همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران از طرح جمع‌آوری‌ خرده‌فروشان و آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین طرح جمع‌آوری تمامی معتادین متجاهر در سطح شهر تهران هم به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام میثم امرودی با بیان اینکه معتادین متجاهر را از محله هرندی جمع آوری کرده‌ایم گفت: آنها را به مرکز ترک اعتیاد منتقل کرده و بعد از آن برای آنها حرفه‌آموزی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مددسراهایی در سطح شهر موجود است که افراد کارتن‌خواب شب‌ها در آ‌نجا می‌مانند گفت: یک مرکز صبح رویش را هم داریم که کودکان کار در آنجا درس می‌‌خوانند.

معاون شهردار تهران در خصوص مراکز بهاران که در مناطق مختلف شهرداری تهران وجود دارد، گفت: هنوز هیچ معتادی که ترک کرده است به این مراکز منتقل نشده است و البته افرادی را به این مراکز منتقل می‌کنیم که ترک اعتیاد کرده باشند و کارشناس اعلام کند که بازگشت به اعتیاد ندارد و حداقل سه ماه از ترک اعتیاد آن گذشته باشد.

امرودی ادامه داد: بازرسان ما باید تأیید کنند که این فرد معتاد نیستند و بعد برای حرفه‌آموزی وی را به مرکز بهاران منتقل می‌کنند.

به گفته معاون شهردار تهران 4 هزار آقا و حدود 400 زن معتاد متجاهر را از منطقه هرندی جمع‌آوری کردیم.

وی با بیان اینکه 2500 کمپ جدید در تهران ایجاد شده است، گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری معتادین متجاهر در سطح شهر تهران را به زودی آغاز می‌کنیم.

امرودی گفت: همچنین به زودی طرح جمع‌آوری خرده‌فروش‌ها و آشپزخانه‌هایی که مراکز تولید مواد مخدر هستند را آغاز می‌کنیم، هدفگذاری ما هرندی بوده و بعد از آن کل شهر تهران را انجام می‌دهیم.

کد خبر 321725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha