دکتر علی مرسلی: این ستون به سؤال‌ها و مشکل‌های نوجوانان و پاسخ آن‌ها به قلم دکتر جون اختصاص دارد. هرگونه کاشت، داشت، برداشت، بدآموزی، خوب‌آموزی، نیاموزی و... از این ستون بر عهده‌ی خودتان است و اصلاً به ما مربوط نیست!

دوچرخه شماره ۸۱۶

سؤال: سلام دکترجون. مدتی است که یک‌سری مطلب بی‌مزه جایگزین مطالب شما دراین ستون شده.چرا این‌طورمی‌شود؟ لطفاًپاسخگو باشید.

جواب: سلام دوست دوچرخه‌ای! مطلبی که جایگزین مطلب دکترجون شود، بالطبع نمی‌تواند بامزه باشد؛ همان‌طورکه هیچ خوبی نمی‌تواند جایگزین بهترین بشود و هیچ شیرینی نمی‌تواند جای شیرین‌ترین رابگیرد!

و البته همه‌ی این‌ها موجب افسوس و حسرت و این‌هاست. نه به‌خاطر این‌که هیچ ستونی جای‌خالی ستون بامزه‌ی دکتر‌جون را پر نمی‌کند، بلکه به این دلیل که بعضی مطالب به‌دلیل نمک فراوانی که زورکی در خود حل کرده‌اند، به‌شدت برای سلامتی نوجوان عزیز مضر هستند!

البته شخص دکتر‌جون به هیچ‌وجه نگران ستون‌های تازه نیست، چرا که این‌‌دسته ستون‌ها پر از نصیحت‌ها و حرف‌های تکراری هستند و در گوش و چشم و قلب و معده و مری نوجوانان امروز جایی ندارند. بنابراین راه به جایی نخواهند برد و از محبوبیت ستون دکتر‌جون ذره‌ای کاسته نخواهد شد!

اما بالأخره جا دارد در انتها من به نمایندگی از همه‌ی دکترهای دنیا اعلام کنم که آمپول محکمی به بازوی همه‌ی ستون‌گشایانی (چیزی مثل کشورگشایی!) خواهم زد که چشم طمع به فضای نقلی ستون دکترجون بدوزند.

دکتر‌جون به شما قول می‌دهد تا لحظه‌ی آخر در کنار نوجوانان عزیز باقی بماند و جوابگوی سؤال‌هايشان باشد. به‌امید به‌زانو درآمدن همه‌ی ستون‌های دشمن، از ستون اول گرفته تا ستون پنجم!

کد خبر 320447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha