یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

مردی که در جریان اختلافات خانوادگی، نامادری‌اش را به قتل رسانده بود پس از ۲۲ سال در بندرعباس دستگیر شد.

اين جنايت سال72 در يكي از محله‌هاي شهرستان آب‌پخش در استان بوشهر رخ داد و در جريان آن زن جواني به ضرب گلوله به قتل رسيد. از همان زمان تحقيقات پليس براي كشف راز جنايت آغاز و مشخص شد كه عامل اين جنايت كسي جز يكي از آشنايان اين زن نيست. مأموران متوجه شدند كه زن جوان به تازگي با مردي كه چند فرزند داشت ازدواج كرده بود اما يكي از فرزندان شوهرش به‌دليل اختلافاتي كه با وي داشت، چند روز با او دچار درگيري لفظي شده بود.

مأموران متوجه شدند كه او روز حادثه با اسلحه به سراغ وي رفته و با شليك گلوله زن جوان را به قتل رسانده و فراري شده بود. تحقيقات پليس براي دستگيري مرد جوان شروع شد اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او پس از جنايت از آب‌پخش گريخته و به كرمان رفته است.

بررسي‌ها براي دستگيري اين مرد ادامه داشت و اين در حالي بود كه او مدام مخفيگاهش را تغيير مي‌داد تا گرفتار پليس نشود. همين باعث شده بود هر بار كه مأموران مخفيگاه او را شناسايي مي‌كردند، وي پيش از حضور آنها متواري شود و با گذشت سال‌ها ديگر هيچ سرنخي از او به‌دست نيامد تا اينكه مدتي قبل مأموران پليس به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌‌داد قاتل فراري سال‌هاست به بندرعباس رفته و با هويت جعلي، زندگي تازه‌اي را در پيش گرفته است.

در چنين شرايطي مأموران با دريافت نيابت قضايي راهي آنجا شدند و اين مرد را دستگير كردند. او پس از انتقال به اداره آگاهي، به قتل نامادري‌اش اعتراف كرد و مدعي شد كه به‌دليل اختلافات خانوادگي دست به اين جنايت زده است. به گفته رئيس پليس استان بوشهر، متهم پس از اعتراف به جنايت در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 319584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha