شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

عملیات تعقیب برای دستگیری پسر ۱۸ ساله با مرگ وی پایان یافت.

ساعت 22:30پنجشنبه پسر18ساله‌اي كه سوار بر خودروي پژو405بود وقتي به ميدان دانشگاه حوالي ولنجك رسيد، ايست و بازرسي بسيج را مقابل خود ديد. پسر18ساله به جاي توقف، تصميم به فرار گرفت. او به سمت دركه رفت و مأموران به تعقيب او پرداختند. پسرجوان پس از آن وارد يكي از كوچه‌هاي دركه شد و پس از پارك كردن ماشينش به سمت يك مجتمع مسكوني رفت. او يك راست به طبقه چهارم رفت و درحالي‌كه به‌شدت هراسان بود زنگ خانه ساكن طبقه چهارم را زد.

وقتي صاحبخانه آيفون را جواب داد او گفت كه موبايلش شارژ ندارد و آنتن نمي‌دهد و بعد از صاحبخانه خواست تا براي دقايقي تلفنش را در اختيار وي قرار دهد. مرد صاحبخانه اما به رفتارهاي پسرجوان مشكوك شد و وقتي از او پرسيد كه در ساختمان چه مي‌كند، او از ترسش فرار كرد. همزمان مأموران وارد مجتمع شدند اما اثري از پسر فراري نبود تا اينكه يكي ازهمسايه‌ها گفت دقايقي قبل شخصي را ديده كه از پشت بام وارد بالكن طبقه چهارم شده است.

مأموران راهي طبقه چهارم شدند و پس از ورود به خانه پيرمرد وقتي به سمت بالكن رفتند ناگهان يكي از مأموران فرياد زد كه پسرجوان سقوط كرد. پسر جوان هنگام فرار سقوط كرده بود اما هنوز زنده بود و پس از انتقال به بيمارستان جان باخت. وقتي قاضي حسين پور بازپرس ويژه قتل در جريان حادثه قرار گرفت دستور تحقيقات داد.

آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد پس از سقوط پسرجوان، مأموران به بازرسي خودروي وي پرداخته بودند اما هيچ شيء مشكوكي پيدا نشده بود. پدر اين پسر مدعي است كه پسرش به‌دليل اينكه گواهينامه نداشته، ترسيده و فرار كرده كه در نهايت جانش را از دست داده است. با شكايت اين مرد در دادسراي جنايي تهران تحقيقات درخصوص اين حادثه شروع شده است.

کد خبر 321048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha