۴ پسر جوان در قهوه‌خانه نقشه سرقت از خانه ۲دختر دانشجو را طراحی کردند. آنها که نقاب به‌صورت داشتند وارد خانه طعمه‌هایشان شدند و دست به سرقت و آزار و اذیت یکی از دختران زدند.

12مهرماه سال‌جاري 2دختر جوان به كلانتري 126تهرانپارس رفتند و خبر از حمله مردان نقابدار به خانه‌شان دادند. يكي از آنها در توضيح ماجرا گفت: من و هم اتاقي‌ام مدتي قبل و پس از قبولي در دانشگاه به تهران آمديم. مدتي در خوابگاه بوديم و بعد آپارتماني اجاره كرديم. ساعتي قبل با پيتزافروشي محل تماس گرفته و براي شام غذا سفارش داديم. پس از آن زنگ آپارتمان به صدا درآمد و ما به خيال اينكه پيك رستوران است در را باز كرديم اما ناگهان 2پسر نقابدار به زور وارد خانه مان شدند.

آنها با چاقو تهديدمان كردند كه اگر سكوت نكنيم ما را به قتل مي‌رسانند. بعد طلاهايمان را دزديدند و يكي از آنها با تهديد مرا به اتاق ديگري برد و بي‌توجه به التماس‌هايم مورد آزار و اذيت قرار داد.آنها كه ظاهرا همدستاني در بيرون از آپارتمان داشتند كارت‌ عابربانك مرا سرقت كردند و به زور رمزش را گرفتند و همه 4 ميليون تومان موجودي آن را برداشت كردند.

شاكي ديگر هم حرف‌هاي دوستش را تاييد كرد و با اين شكايت، كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت تحقيقات خود را شروع كردند تا اينكه پس از گذشت 2‌ماه موفق شدند مخفيگاه يكي از اعضاي باند را شناسايي كنند.

او 18آذر دستگير شد و با راهنمايي وي 3عضو ديگر باند يكي پس از ديگري به دام افتادند. سردسته باند و طراح نقشه سرقت در بازجويي‌ها گفت: دختران دانشجو در محله ما زندگي مي‌كردند و مي‌دانستم كه وضع مالي‌شان بد نيست. همين باعث شد كه در قهوه خانه با همدستي 3نفر از دوستانم نقشه سرقت بكشيم. روز حادثه من و دوستم مقابل در نگهباني مي‌داديم و 2نفر ديگر وارد خانه شدند. پس از سرقت هم پول را بين خودمان تقسيم كرديم كه خرج تفريح و خوشگذراني شد. تحقيقات از اين 4متهم دستگير شده ادامه دارد تا زواياي پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 319292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha