همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری پنج سارق مسلح مدعی عضویت در گروهک داعش خبر داد و گفت: این سارقان که اقدام به سرقت در ایستگاه هلال احمر تهران - قم کرده بودند کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران جانبرکف نیروی انتظامی دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم افزود: در ساعت یک بامداد پنجشنبه (12 آذر) پنج دزد مسلح اقدام به سرقت از ایستگاه هلال احمر مستقر در اتوبان کیلومتر 35 تهران- قم کردند.

وی گفت: این افراد با استفاده از اسلحه کلاشینکوف و سلاح کمری وارد ایستگاه هلال احمر شده و با گروگان گیری کارکنان داخل ایستگاه و با ادعای اینکه از اعضای گروهک تروریست داعشی هستند، پس از سرقت به مدت کمتر از یک ساعت از محل وقوع حادثه متواری شدند.

سردار محمدیان افزود: در این اقدام مسلحانه یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه پراید، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی از تجهیزات پزشکی به سرقت رفت.

وی تصریح کرد: با اعلام این سرقت به کلانتری 176 حسن آباد ماموران پس از اطلاع از وقوع آن با تشکیل پرونده با توجه به حساسیت و فوریت موضوع پرونده در اختیار پایگاه یکم آگاهی قرار داده شد.

سردار محمدیان گفت: ماموران آگاهی بلافاصله با انجام تحقیقات پلیسی کمتر از 24 ساعت از زمان وقوع سرقت پنج متهم این پرونده را که همگی از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب پلیس بودند در شهرستان شهریار شناسایی و دستگیر می کنند.
وی افزود: این پنج متهم پس از دستگیری به صراحت به جرم خود اعتراف و هرگونه وابستگی خود را به گروهک تروریستی داعش منکر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اخبار تکمیلی در خصوص این پرونده برای آگاهی مردم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 315948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha