همشهری آنلاین: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده فساد فوتبال در فدراسیون و باشگاه‌های زیر مجموعه آن است گفت: افرادی اعم از مدیر، مربی و حتی اصحاب رسانه با رجوع به اعضای این کمیسیون خواستار توقف پی‌گیری ما بودند.

فساد فوتبال

حسین آذین در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره زمان ارائه گزارش کمیسیون اصل 90 از پرونده فساد در فوتبال ،گفت: به دلیل حجم وسیع گزارش‌های مربوط به این پرونده در کمیسیون اصل 90قرار شد پس از کاهش آن و انجام بررسی‌های لازم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

آذین درباره زمان قرائت این گزارش افزد: اطلاع دقیقی در این باره ندارم . اما این موضوع همچنان در کمیسیون اصل 90 در دست پیگیری است.

نماینده مردم رفسنجان در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص بازرسی انجام شده از دفتر رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته،اظهار داشت: عمده فساد در فوتبالی‌ها مربوط به فدراسیون و باشگاه‌های زیر مجموعه آن است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در عین حال گفت: مستندات و مدارک این فساد در گزارش کمیسیون اصل 90 موجود است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس  که از قرائت این گزارش طی پنج ماه قبل خبرداده بود درباره طولانی شدن اعلام نتایج پرونده فساد در فوتبال گفت: در این مدت از طرف برخی افراد ذی نفع با توصیه و حتی فشار برای خاتمه دادن به موضوع فساد در فوتبال روبرو بوده ایم.

محمد پورمختار در ادامه افزود: افرادی اعم از مدیر، مربی و حتی اصحاب رسانه با رجوع به اعضای این کمیسیون خواستار جمع شدن آن بودند که خوشبختانه با جدیت و قاطعیت، ابعاد مختلف فساد در فوتبال، از سوی اعضای این کمیسیون در حال بررسی است و نتایج را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 316498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha