پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سوپربایک فراری V۴ در واقع طراحی مستقل فراری توسط فردی به نام امیر گلینیک (Amir Glinik) اما در قالب یک موتور سیکلت است.

فراری V۴

فراری V۴

به گزارش هم‌آگاه، در حالیکه ظاهر طراحی شده موتورسیکلت فراری V4 ممکن است بحث برانگیز باشد اما زیبایی شناسی موتور‌سیکلت فراری V4 در هر دو جنبه کلاسیک و مدرن تحت تاثیر خودروهای فراری است و با تجدید نظر به شکل یک موتور‌سیکلت ارایه شده است.

با توجه به اینکه بدنه این موتور‌سیکلت دارای انحناء بسیار است، بنابراین اختصاص یک موتور V4 برای این وسیله ابداعی تعجب آور نیست.

این قسمت برگرفته از بلوک فراری انزو V12 است که در پایین قطع شده و بر اساس پیکربندی موتور V4 به عنوان یک نوع از موتور چهار سیلندر طراحی مجدد شده است. موتور کنترل گاز ride-by-wire را نمایش می‌دهد و به یک گیربکس تک بلوک جفت شده که بازوی نوسان را پشتیبانی می‌کند.

یکی از وِیژگی‌های عجیب‌تر فراری V4 سیستم تنطیم ارتفاع و کنترل رطوبت است. موتور سواران می‌توانند از بین دو ارتفاع جداگانه و دو سبک نوسانات برای تنطیم فاصله زمین انتخاب کنند. ترمز‌های سوپر بایک فراری V4 از دیسک‌های نصب شده شعاعی و کولیس‌های دوقلو در جلو تشکیل شده است.

ترمز‌های جلو و عقب دارای عملکرد الکترونیکی و کنترل کامپیوتری هستند تا ترمز مطلوب را در همه جاده‌ها و تحت هر شرایط آب و هوایی فراهم کند.

صفحه نمایش لمسی مقاوم در برابر هوا در بالای مخزن سوخت درست در مقابل موتور سوار نصب شده است. از طریق این رابط کاربری موتور سوار می‌تواند سیستم‌های موتور را مدیریت کرده یا اطلاعات و عیب یابی‌ها را شامل رادیو، GPS، دستگاه ضد سرق، RPM، سرعت و دنده‌ها را مانیتور می‌کند.

کد خبر 315872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha