راز مرگ مادر و ۲ کودکش که به‌دست پدرخانواده کشته شده و اجسادشان داخل کمد جاسازی شده بود، پس از گذشت ۱۲ روز فاش شد.

متهم

هرچند مرد جوان بعد از اين جنايت هولناك فرياد مي‌زد كه اعضاي خانواده‌اش را به قتل رسانده است اما همسايه‌ها گمان كردند كه او باز هم شيشه كشيده و دچارتوهم شده است.ساعت 15سه‌شنبه سوم آذر‌ماه مردي هراسان با پليس تماس گرفت و خبر از 3جنايت تكان‌دهنده داد. همين كافي بود تا قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس جنايي تهران به همراه تيم تجسس پليس آگاهي راهي محل حادثه كه طبقه چهارم آپارتماني در جنوب تهران بود، شوند. بوي تعفن فضاي خانه را پر كرده بود و تيم تحقيق داخل كمد ديواري اتاق‌خواب 2‌ساك پيدا كرد كه داخل يكي از آنها جسد نوزاد 20روزه پسر و داخل ديگري جسد پسربچه‌اي 2ساله بود.

علاوه بر اين، جسد زن 24ساله‌اي هم داخل كمد و ميان رختخواب‌ها كشف شد.قربانيان كسي جز مادر و 2 پسرش نبودند كه هنوز معلوم نبود با چه انگيزه‌اي كشته شده بودند. پزشكي قانوني كه در محل حضور داشت اعلام كرد كه بيش از 10روز از مرگ آنها مي‌گذرد. از سويي در بررسي‌هاي بيشتر آثار شكستگي جمجمه مادر و 2 فرزندش مشهود بودو اين يعني آنها بر اثر ضربات جسمي سخت و سنگين و بي‌رحمانه به قتل رسيده بودند. همچنين داخل همان كمد طنابي به حالت دار آويزان بود كه معلوم نبود دليل آن چه بود.

تيم تحقيق براي حل معماي اين جنايت تكان‌دهنده در نخستين گام به پرس و جو از فردي پرداخت كه گزارش اين جنايت را اعلام كرده بود.اين مرد كه هنوز شوكه بود به كارآگاهان گفت: من يكي از بستگان اين خانواده هستم. اين زن(يكي از مقتولان) به همراه شوهرش 4ماهي مي‌شد كه اين خانه را اجاره كرده بودند اما از آنجا كه كرايه‌خانه را پرداخت نكرده بودند، صاحبخانه حكم تخليه گرفته بود. من هم امروز براي سرزدن به خانه آنها آمدم كه متوجه بوي تعفن از داخل خانه شدم و پليس را خبر كردم.

  • شروع تحقيقات

آنچه عجيب بود اينكه ردي از پدر خانواده نبود. كارآگاهان به تحقيقات ميداني دست زدند و پي‌بردند كه 12روز پيش از جنايت مرد خانواده كه محمد نام داشته و 31ساله است به اتهام درگيري دستگير شده است.ماجرا از اين قرار بود كه محمد در يك روز پنجشنبه گذشته پنجره‌هاي خانه را باز كرده و فرياد سر داده كه 3نفر را كشته است.

اما ازآنجا كه او شيشه‌اي بوده، همه همسايه‌ها تصور كردند كه مثل سابق دچار توهم شده است. همسايه‌ها پيش از اين هم شاهد سر و صدا و درگيري‌هاي اين مرد بودند و مسئله برايشان عادي شده بود. آن روز اما محمد وقتي ديد كسي به او توجه نمي‌كند به راهروي ساختمان رفت و با ايجاد درگيري و تخريب در آپارتمان همسايه باعث وحشت ساكنان ساختمان شد. آنها هم با پليس تماس گرفتند و وقتي مأموران رسيدند، محمد دستگير شد.

يكي از همسايه‌ها مي‌گويد: وقتي مأموران رسيدند مرد جوان هنوز در حال داد و فرياد و فحاشي بود. او مرتب مي‌گفت كه همسر و فرزندانش را كشته است اما همه گمان كردند كه به‌خاطر مصرف شيشه متوهم شده است. حتي مأموران هم به فريادهاي او اهميتي ندادند. آن روز مأموران وي را دستگير كردند و ما ديگر خبري از او نداشتيم تا اينكه شنيديم اجساد خانواده‌اش را داخل كمد پنهان كرده است.

  • اعتراف به جنايت

تحقيقات حكايت از اين داشت كه مردجنايتكار بعد از دستگيري با دستور قاضي دادسراي بعثت روانه زندان فشافويه شده است. در چنين شرايطي قاضي جنايي به همراه تيم تجسس راهي زندان شدند تا به تحقيق از محمد بپردازند. اين مرد در بازجويي‌ها به قتل همسر و 2 پسرش اقرار كرد و در بيان جزئيات تكان‌دهنده اين جنايت گفت:

مدتي بود كه معتاد به شيشه شده بودم و از همان زمان دعوا و درگيري‌هاي من و همسرم شروع شد. اما اختلافات ما زماني جدي‌تر شد كه من پولي از باجناقم قرض گرفتم. حدود 60ميليون تومان به او بدهكار شدم. چون مي‌خواستم خرج كارگاه مبل‌سازي‌ كنم. درواقع خودم صاحب كارگاه بودم.

در اين مدت بخشي از بدهي‌ام كه در حدود 14ميليون مي‌شد را پرداخت كردم اما با اين حال همسرم مرتب تحقيرم مي‌كرد كه چرا بدهي ات را پرداخت نمي‌كني. خانواده همسرم هم به من فشار مي‌آوردند كه هرچه زودتر پول باجناقت را پس بده. همه اينها باعث شد كه عصبانيتم بيشتر شود و وقتي روز حادثه همسرم كه تازه زايمان كرده بود دوباره به من گير داد كه كي بدهي‌ات را مي‌پردازي، با او درگير شدم.

من 4ماهي مي‌شد كه كرايه خانه‌ام را پرداخت نكرده بودم و صاحبخانه حكم تخليه گرفته بود. همه اين اتفاقات تأثير بدي در روح و روانم گذاشته بود به‌طوري كه روز حادثه شيشه كشيدم و بعد از درگيري با همسرم، او را با روسري‌اش خفه كردم. آنقدر عصبي بودم كه حتي به فرزندانم هم رحم نكردم و آنها را هم به قتل رساندم.

پس از آن مي‌خواستم خودم را حلق آويز كنم تا همه ما در آن دنيا با هم باشيم اما ترسيدم. پس از جنايت باز هم شيشه كشيدم و درحالي‌كه از خود بي‌خود شده بودم پنجره‌ها را باز كردم و اعتراف كردم كه خانواده‌ام را كشته‌ام اما كسي حرفم را باور نكرد.
به گزارش همشهري، متهم با دستور قاضي منافي‌آذر در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته و تحقيقات درخصوص اين جنايت تكان‌دهنده ادامه دارد.

کد خبر 315166

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha