تحقیقات کارآگاهان جنایی درخصوص جنایتی که در خانه ویلایی تجریش رخ داد‌ه نشان می‌دهد که ۳ جوان نوشهری برای معامله اشیای عتیقه راهی آنجا شده بودند.

در جريان اين حادثه، 6 مرد افغاني، با ضربات چاقو و چوب يكي از 3جوان را به قتل رساندند و ديگري را به كما فرستادند.اين حادثه شامگاه چهارشنبه گذشته در يك خانه ويلايي در تجريش اتفاق افتاد. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد يكي از افغان‌هاي فراري، سرايدار اين خانه ويلايي بوده و صاحب ملك در خارج از كشور زندگي مي‌كند. يكي از سه‌جوان نوشهري كه در اين خانه گرفتار مردان افغاني شده بود، حالا به دستور قاضي جنايي تهران بازداشت شده است.

او صبح ديروز جزئيات تازه‌اي از ماجراي جنايت مرموز را فاش كرد. وي گفت: من به همراه پسردايي و يكي از دوستانمان از نوشهر به تهران آمديم. آنها در بين راه مدعي بودند كه مي‌خواهند از شخصي در تهران يك خودروي پژو بخرند. حتي پسردايي‌ام 15ميليون تومان پول همراهش بود. آنها با شخصي تماس گرفتند و با او حوالي تجريش قرار گذاشتند.

در بين راه حرف‌هايي هم درخصوص عتيقه و زيرخاكي مي‌زدند اما من خيلي سردرنياوردم و پيگير هم نشدم. وي ادامه داد: وقتي به تجريش رسيدند به سمت خانه‌اي رفتند و از من خواستند كه به ساندويچي بروم و براي شام ساندويچ بخرم. وقتي برگشتم صداي پسردايي‌ام را از خانه ويلايي شنيدم. زنگ خانه را زدم اما كسي پاسخ نداد. در آنجا يك تعميركار بود كه به من گفت اين ساختمان يك در پشتي دارد. من به آنجا رفتم و با لگد به در كوبيدم كه باز شد.

همزمان 6مرد افغاني از آنجا فرار كردند. من هم وقتي وارد ساختمان شدم پيكر خونين پسردايي و دوستمان را ديدم. آنها طناب پيچ شده و به‌دليل ضرباتي كه با چاقو و چوب به آنها وارد شده بود دچار شكستگي و خونريزي شديدي شده بودند. در اين شرايط اورژانس را خبر كردم. 2 مرد مجروح به بيمارستان منتقل شدند اما دوستمان در همان دقايق اوليه جان باخت و پسردايي‌ام نيز به‌دليل وضعيت حادي كه داشت به حالت كما رفت.او هنوز قادر به بازجويي نيست و در چنين شرايطي من دستگير شدم. باور كنيد من بي‌گناهم و هيچ نقشي در جنايت ندارم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا معماي اين جنايت فاش شود.

کد خبر 314746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha