هویت زن میانسال که جسد مثله شده او در جنوب پایتخت کشف شده بود، شناسایی شد.

 او زني  45ساله است كه سابقه اعتياد و حمل مواد‌مخدر دارد و حالا پليس در تعقيب قاتل اوست. رازگشايي درخصوص اين پرونده از هفته گذشته همزمان با كشف يك پلاستيك در سطل زباله‌اي در پايتخت آغاز شد.دور پلاستيك با طناب زردرنگي پيچيده شده بود كه كارگران شهرداري وقتي طناب را باز كردند با جسد مثله‌شده زني روبه‌رو شدند كه چند ساعتي از مرگش مي‌گذشت.

محل كشف جسد حوالي منطقه جواديه بود كه با دستور قاضي بستان‌زاده جسد به پزشكي قانوني منتقل و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. هنوز چند ساعتي از ماجرا نگذشته بود كه اين بار كارگران شهرداري حوالي مولوي در ميان زباله‌ها يك جفت پاي زن كشف كردند كه آن هم داخل يك پلاستيك پيچيده شده و طناب زردرنگي دور آن بود. در تحقيقات مشخص شد كه اين پاها متعلق به جسد همان زني است كه جسدش 3ساعت قبل در منطقه جواديه كشف شده بود. از همان زمان تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند تا با شناسايي هويت قرباني، معماي اين جنايت هولناك را فاش كنند.

آنها پس از گذشت يك هفته با انجام انگشت‌نگاري از جسد پي بردند كه قرباني زن 45ساله‌اي بوده و پيش از اين به اتهام حمل مواد‌مخدر و اعتياد به زندان رفته بود. با مشخص شدن هويت وي، يكي از بستگان اين زن شناسايي شد كه صبح ديروز در دادسراي امور جنايي تهران به قاضي بستان‌زاده گفت: اين زن 2سالي مي‌شد كه خانه را ترك كرده بود و هيچ‌يك از اعضاي خانواده از او خبري نداشتند. حتي شماره موبايل او را هم نداشتيم تا اينكه اطلاع پيدا كرديم به طرز هولناكي كشته شده است. به گزارش همشهري، رازگشايي درخصوص قتل اين زن ادامه دارد تا با دستگيري عامل يا عاملان قتل، راز معماي اين جنايت فاش شود.

کد خبر 314887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha