شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

زن و شوهر پس از کشاندن مرد جوان به خانه‌شان او را به قتل رساندند و جسدش را در کانال آب رها کردند اما یک‌ماه بعد راز جنایتشان فاش شد.

متهمان

اواخر مهرماه، با پيدا شدن جسد مرد جواني در كانال آبي در خرمشهر، تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت شروع شد. هرچند در ابتدا به‌نظر مي‌رسيد كه مرد جوان بر اثر سقوط به كانال آب غرق شده اما در ادامه پزشكي قانوني اعلام كرد كه اين مرد پيش از سقوط به كانال آب، براثر خفگي به قتل رسيده است.

با شروع تحقيقات، مأموران به جست‌وجو براي شناسايي هويت مقتول پرداختند تا اينكه مشخص شد خانواده‌اي در يكي از شهرهاي اطراف با مراجعه به پليس خبر از ناپديد شدن پسر جوانشان داده‌اند. مشخصاتي كه اين خانواده از پسرشان به پليس ارائه كرده بودند با مشخصات ظاهري جسدي كه در كانال آب پيدا شده بود، يكي بود و در ادامه مشخص شد كه مقتول همان جوان گمشده به نام نادر است.

درحالي‌كه خانواده نادر نمي‌دانستند پسرشان با چه انگيزه‌اي و از سوي چه‌كسي به قتل رسيده است، تحقيقات براي شناسايي عامل يا عاملان جنايت ادامه يافت. در بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد كه مقتول از مدتي قبل با زن جواني به نام ليلا تماس تلفني داشته است. اين احتمال وجود داشت كه ليلا از راز قتل او باخبر باشد و به همين دليل مأموران وي را به اداره آگاهي احضار كردند اما او در ابتدا مدعي شد كه مقتول را نمي‌شناسد و تا حالا او را نديده است.

زن جوان در حالي اين اظهارات را بيان مي‌كرد كه تحقيقات پليس نشان مي‌داد وي دروغ مي‌گويد و مقتول را از قبل مي‌شناخته است. پليس و بازپرس پرونده شك نداشتند كه زن جوان رازي را از آنها مخفي مي‌كند. بنابراين به بازجويي از او ادامه دادند تا اينكه وي درنهايت پرده از راز قتل نادر برداشت. اين زن گفت: به واسطه دوستي‌ام با خواهر نادر، با او آشنا شدم.

مدتي كه از آشنايي ما گذشت، نادر برايم مزاحمت ايجاد مي‌‌كرد. با اين حال از اين ماجرا چيزي به شوهرم نگفتم تا اينكه يك روز شوهرم متوجه مزاحمت‌هاي نادر شد و تصميم گرفت از او انتقام بگيرد. او از من خواست به بهانه‌اي نادر را به خانه‌مان بكشانم و من هم قبول كردم. روز حادثه وقتي نادر وارد خانه‌مان شد، شوهرم كه به كمين او نشسته بود به وي حمله و با استفاده از طناب او را خفه كرد. بعد هم جسد او را داخل ماشين قرار داد و با انتقال به بيرون در يك كانال آب انداخت.

عليرضا باوي، دادستان خرمشهر با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات زن جوان، همسر او دستگير شد و به جنايت اعتراف كرد. به اين ترتيب براي زن جوان به اتهام معاونت در قتل و براي شوهرش به اتهام مباشرت در قتل قرار قانوني صادر شد و هر دو راهي زندان شدند.

کد خبر 314605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha