دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

نیکول کیدمن برای بازی در نقش رزالیند فرانکلین یک پژوهشگر DNA در نمایش «عکس شماره ۵۱» جایزه بهترین بازیگر زن نمایش درام را از جوایز تئاتر ایوینینگ استاندارد لندن به‌دست آورد.

کیدمن

به گزارش همشهري، شصت و يكمين دوره مراسم اهداي جوايز تئاتري ايوينينگ استاندارد شامگاه شنبه در لندن برگزار شد و بازيگر سرشناس و برنده اسكار استراليايي توانست يك جايزه معتبر به سياهه جوايز خود بيفزايد. كيدمن براي نخستين بار از 17سال پيش در يك نمايش در وست‌اند لندن بازي كرده و تحسين منتقدان را هم برانگيخته است. جايزه بهترين بازيگر مرد به جيمز مك‌آووي بازيگر 36ساله اسكاتلندي رسيد كه در «طبقه حاكم» به نقش يك اشراف‌زاده ظاهر شده است.

پيتر اوتول بازيگر فقيد ايرلندي حدود 33سال پيش در يك فيلم همين نقش را ايفا كرده بود. جايزه بهترين نمايش امسال به «عوضي باكلاه» اهدا شد و رابرت آيك براي «اورستيا» جايزه بهترين كارگردان را برد. ديويد مورست هم براي بازي در نمايش «خشونت و پسر» جايزه استعداد نوظهور را از آن خود كرد. جودي دنچ و يان مك‌كلن بازيگران سرشناس بريتانيايي اجراي مراسم اهداي جوايز تئاتري ايوينينگ استاندارد را برعهده داشتند كه هر سال از سوي اين روزنامه معتبر لندن به برترين‌هاي تئاتر پايتخت بريتانيا اهدا مي‌شود.

کد خبر 314882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha