همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت‌های قطارهای اربعین خبر داد.

ghatar

سید حسن موسوی‌نژاد، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: به این دلیل که بلیت‌ قطار به نام فرد صادر و در زمان سفر کنترل می‌شود امکان ایجاد بازار سیاه در بخش ریلی ویژه ایام اربعین وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید حسن موسوی‌نژاد گفت : شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا آماده است تا جایی که خط و ناوگان ظرفیت دارد به مسافران خدمات ارائه کند. بر همین اساس می‌تواند تا 5 درصد دیگر برای انتقال زائران حسینی به ظرفیت قطارهای موجود در مسیرهای ویژه اربعین اضافه کند و در نهایت افزایش ظرفیت 25 درصدی را در ایام اربعین برای جابه‌جایی زوار فراهم آورد.

او با بیان این‌که افزایش ظرفیت‌ ناوگان در دو مسیر ریلی‌اهواز و مشهد انجام می‌شود، ادامه داد: چنانچه میزان تقاضاها بالا باشد هماهنگی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی برای اضافه کردن 5 درصدی ناوگان انجام خواهد شد؛ البته واگن‌های اضافی اتوبوسی خواهد بود و از کیفیت بالای سری اول قطارهای اضافه شده برخوردار نیست.

تکمیل ظرفیت قطارهای اربعین

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی ضمن تأیید اتمام بلیت‌های قطار برای ایام اربعین گفت: تا جایی که شبکه ریلی در مسیرهای ویژه اربعین اجازه دهد با هماهنگی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار جدید اضافه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با یادآوری این‌که در حال حاضر حدود 7 تا 8 رام قطار (متغیر در هر روز) در مسیر تهران-اهواز تردد می‌کند، تأکید کرد: دستگاه‌های نظارتی شرکت راه‌آهن و سازمان تعزیرات نیز بر نحوه روند فروش بلیت نظارت دارند تا بازار سیاهی ایجاد نشود.

کد خبر 314732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha