همشهری آنلاین: شرکت راه‌آهن اعلام کرد که کلیه قطارها بدون هیچ مشکلی برنامه حرکتی خود را ادامه داده و حتی در برخی از محورها به مسافران جاده‌های مسدود یا یخ‌زده کمک می‌کنند.

Train

مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هیچ‌یک از قطارها در طول ساعات گذشته به دلیل شرایط جوی با مشکل و محدودیتی روبه‌رو نبوده‌اند، تاکید کرد: حرکت تمام قطارها طبق برنامه انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

صادق سکری همچنین از یاری رساندن حمل‌ونقل ریلی به دیگر بخش‌های حمل‌ونقل کشور در شرایط جوی فعلی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت سوخت‌رسانی به موقع به پالایشگاه‌ها و رساندن دیگر مواد مورد نیاز به مناطق مختلف کشور در شرایطی که جاده‌ها با مشکل روبه‌رو هستند، قطارها به آنها یاری رسانده و سوخت پالایشگاه‌ها را به موقع تحویل می‌دهند.

براساس گفته سکری، راه‌آهن آمادگی کامل دارد تا در شرایط جوی فعلی تمام قطارهای خود را به شکلی ایمن و در زمان برنامه‌ریزی شده به مقصد برساند و همچنین در صورت نیاز به دیگر بخش‌ها نیز کمک کند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بارش‌های گسترده برف و باران در طول ساعات گذشته در مناطق مختلف کشور بسیاری از پروازهای داخلی و بین‌المللی با تاخیر مواجه شده و بعضی از جاده‌ها نیز برای ساعاتی کوتاه یا مسدود شده یا تردد در آنها با کندی انجام می‌شود.

کد خبر 316306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha