شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش سوریه روز شنبه در درگیری با عناصر گروهک تروریستی داعش در غرب تدمر واقع در حومه حمص (شمال دمشق) دهها تروریست داعش را کشته و شماری را نیز زخمی کردند.

 کشته شدن دهها تروریست داعشی در حومه حمص

به گزارش  ايرنا به نقل از، پایگاه خبری العهد از سوریه، جنگنده های ارتش سوریه نیز مواضع گروهک تروریستی داعش در اطراف فرودگاه دیرالزور را هدف قرار دادندکه منجر به کشته شدن شماری دیگر از عناصر این گروهک تروریستی شد.

ارتش سوریه همچنین روز شنبه با گروه های تروریستی در حومه حلب درگیر شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز گذشته اعلام کرد که در درگیری میان ارتش و عناصر گروهک تروریستی موسوم به (جیش الفتح) در حومه ادلب، دستکم 35 تروریست کشته یا زخمی شدند.

همچنین روز گذشته ارتش سوریه با حمله به مواضع عناصر گروهک تروریستی جبهه النصره در حومه معره نعمان واقع در ادلب 23 تروریست را کشته و چهار مخفیگاه آنها را نابود کرد.

در همین حال امروز جنگنده های روسیه یکی از مقرهای تروریست ها موسوم به قرارگاه 52 را هدف قرار دادند که بر اثر این حمله انبار مهمات آن ها به آتش کشیده شد و شماری از تروریست های به هلاکت رسیدند.

گروهک تروریستی داعش در سوریه، امروز کشته شدن سه فرمانده ارشد منطقه ای خود را در جریان بمباران و موشکباران اخیر نیروی هوایی و دریایی روسیه و جنگنده بمب افکن های سوری در چند روز گذشته تایید کرد.

آمریکا، ترکیه، قطر، عربستان و رژیم صهیونیستی از ایجاد کنندگان، حامیان و تجهیزکنندگان گروه های تروریستی از جمله داعش در سوریه هستند که از پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» اقدام به ناامنی و ایجاد بحران در این کشور کردند.

کد خبر 314580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha