همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: اگر کارهایمان خالصانه و برای رضای خدا و کمک به شهروندان باشد همه حرف‌ها و انتقاداتی که به ناحق می‌شنویم در ذهن مردم نمی‌نشیند زیرا این وعده خداست.

ghalibaf

تهران سما نوشت: محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ایستگاه متروی نعمت آباد از نیمه جنوبی خط 3 مترو که با صبح 18 آبان ماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق 18 و 19 برگزار شد، با تاکید بر اینکه وظیفه خود می‌دانم از همه دست اندرکاران و زحمتکشان در متروی پایتخت تشکر کنم، گفت: تحقق وعده‌هایی که به شهروندان برای افتتاح ایستگاه‌های مترو داده می‌شود از دو جهت یکی شرایط اقتصادی و دیگری شرایط انجام کار آسان و راحت نیست.

مترو

روي عكس كليك كنيد

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دايره المعارف اختصاصي همشهري آنلاين | درباره خطوط مترو تهران در زير بخوانيد:

مجله آشنایی با متروی تهران

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شهردار پایتخت با بیان اینکه نیازمند کمک در همه بخش‌های مختلف متروی تهران هستیم ، اظهارکرد: هم اکنون همکاران ما در متروی تهران مجاهدانه و به صورت شبانه روزی و بی‌ریا زحمت می‌کشند که در همین جا به همه آنها خداقوت می‌گویم.

وی با تاکید بر اینکه قرار است هر ماه یک ایستگاه متروی در تهران افتتاح کنیم، گفت: اولویت افتتاح ایستگاه‌های متروی پایتخت را با جنوب شهر قرار داده ایم.

قالیباف با بیان اینکه ایستگاه نعمت آباد قرار بود از ایستگاه‌های خط 3 متروی تهران حذف شود، تصریح کرد: برخی از کارشناسان اعلام کرده بودند ضرورتی برای احداث این ایستگاه وجود ندارد اما با بررسی‌هایی که انجام دادیم دیدیم بخش قابل توجهی از مردم انقلابی و با ایمان جنوب تهران در اسلامشهر مستقر هستند و بهره برداری از این ایستگاه تسهیل تردد را بیش از پیش برای این عزیزان فراهم می‌کند. امروز همه آن کارشناسانی که نظر داشتند که این کار انجام نشود، بهره برداری از این ایستگاه را واجب می‌دانند.

وی افزود: خدا را شاکریم که توانستیم متروی تهران را در ابعاد مختلف گسترش دهیم. امروز متروی شهر تهران در سطح بین المللی به جایی رسیده است که بین متروهای برتر دنیا از همه جهات هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قرار دارد و حرفی برای گفتن دارد. همچنین باید تاکید کنم که تهران از نظر ایمنی در نوع خود منحصر به فرد است. امیدوارم با هدفگذاری که کرده‌ایم تا یکی دو سال آینده بتوانیم خطوط متروی تهران را کامل به بهره برداری برسانیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه اگر کارهایمان خالصانه و برای رضای خدا و کمک به شهروندان باشد همه حرفا و انتقادهایی که به ناحق می‌شنویم در ذهن مردم نمی‌نشیند زیرا این وعده خداست، بیان کرد: من اینجا با اطمینان به مردم اعلام می‌کنم که روال کارهای مالی در شهرداری به خوبی و در مسیر درست خودش پیش می‌رود. اگر هم هر کجا کوچکترین خطایی صورت گرفته باشد و مسئولان ذیصلاح آن خطا را تایید کنند، بنده به عنوان شهردار با خاطی برخورد قاطعانه خواهم کرد.

شهردار پایتخت ادامه داد: امروز در تهران و سایر کلانشهرها شاهد رکود اقتصادی هستیم، اما با این وجود همه این مشکلات فعالیت‌ها در تهران به خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز متروی تهران جزو با کیفیت‌ترین متروهای دنیا است، تاکید کرد: حتی باید اعلام کنم متروی پایتخت جزو ارزانترین متروهای دنیاست.

کد خبر 313222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha