مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

گردهمایی هیهات منا‌الذله با شرکت کلیه اعضای شوراهای اقامه نماز و امر به معروف معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق ۲۲گانه و شرکت‌های شهرداری تهران همزمان با هفته امربه‌معروف و نهی از منکر و با سخنرانی شهردار تهران و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

امربه معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ضمن اعلام خبر فوق در نشست هماهنگي شوراي عالي نماز و امر به معروف شهرداري تهران در رابطه با مباحث مربوط به برگزاري نخستين اجلاس سراسري نماز و امربه‌معروف شهرداري تهران (هيهات مناالذله) را مشخص كرد. پس از اين نيز تبادل نظر صورت گرفت و وظايف هر يك از سازمان‌هاي فوق در راستاي احياي فريضتين نماز و امر به معروف مشخص شد.

رئيس مركز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران هدف از برگزاري اين اجلاس را تبيين فلسفه نهضت عاشورا و قيام امام‌حسين(ع) كه همانا احياي امربه‌معروف و نهي از منكر در سطح جامعه است، بيان كرد و افزود: شهرداري تهران با بسيج كليه امكانات سعي در انجام رسالت و تعهد خود در راستاي احياي اين فريضتين مظلوم دارد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده بيان كرد: انتخاب شعار امسال در رابطه با اين اجلاس برگرفته از سخنان داهيانه اخير مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در خصوص رفتار امام‌حسين(ع) با عمر سعد است كه در آن هيچ نشاني از مذاكره ديده نمي‌شود بلكه سخنان حضرت در طول مسير با افراد مختلف بر ارشاد انسان‌ها و نصيحت به خداترسي دلالت دارد.

وي افزود: در اين اجلاس علاوه بر رؤساي سازمان‌ها و شهرداران مناطق، شهرداران نواحي و فرمانده‌هاي حوزه‌ها و پايگاه‌هاي بسيج شهرداري و مديران ارتباطات نيز حضور دارند.

گفتني است در ادامه جلسه بنا به پيشنهاد حجت‌الاسلام امرودي، مهم‌ترين شعار اين اجلاس «هيهات مناالذله» عنوان شد كه بايستي به شعور انقلابي مبدل شود.

کد خبر 310754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha