جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

ولفگانگ پترسن پس از حدود ۳۰ سال بار دیگر به سرزمین مادری خود آلمان بازمی‌گردد و برای نخستین بار از سال ۱۹۸۱ فیلمی به زبان آلمانی می‌سازد.

سینما

به گزارش همشهري، فيلمساز 74ساله در 3دهه اخير عمده وقت و توان خود را صرف فعاليت در هاليوود كرده و فيلم‌هاي موفق «طوفان كامل»، «تروي»، «اير فورس وان»، «در خط آتش» و... را در كارنامه دارد. او آخرين بار 34سال پيش حماسه جنگي «قايق» را به زبان آلماني ساخت و حالا قصد دارد نسخه سينمايي يكي از نخستين فيلم‌هاي تلويزيوني خود را كارگرداني كند؛ «چهار نفر عليه بانك» سال 1976براساس رماني از رالف مالوني ساخته شد و با موفقيت از شبكه ARD آلمان به نمايش درآمد.

پترسن به تازگي يك نشست خبري در برلين برگزار و ويژگي‌هاي فيلم تازه خود را آشكار كرد. ازجمله اينكه 4بازيگر سرشناس آلماني تيل شوايگر، ماتياس شوايگوفر، ميشائيل هربيگ و جان جوزف ليفرز نقش‌هاي اصلي ان را ايفا مي‌كنند. فيلمبرداري 4 نفر عليه بانك 30نوامبر در برلين كليد مي‌خورد و تا فوريه سال 2016ادامه مي‌يابد تا فيلم براي اكران در كريسمس سال آينده آماده شود. ضمن اينكه تدوين در شهر لس‌آنجلس محل اقامت فعلي پترسن انجام مي‌شود.

کد خبر 312827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha