سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

نقش خالکوبی شده بر بدن جوان تبهکار، راز آدم‌ربایی شیطانی او را فاش کرد.

متهم

سوم مهر‌ ماه با شكايت دانش‌آموز نوجواني، تحقيقات پليس تهران براي دستگيري جواني شيطان‌صفت شروع شد. پسر دانش‌آموز در توضيح ماجرا به ماموران گفت: من صبح‌ها به مدرسه مي‌روم و عصرها در يك مغازه موبايل‌فروشي كار مي‌كنم. چند روز قبل در قهوه‌خانه با جواني به نام كريم آشنا شدم.

او چندين سال از من بزرگ‌تر است و وقتي متوجه شد كه در مغازه موبايل‌فروشي كار مي‌كنم مدعي شد كه قصد خريد يك گوشي خوب با قيمت مناسب را دارد. پسر 16‌ساله ادامه داد: با كريم در يكي از خيابان‌هاي جنوب تهران قرار گذاشتيم تا براي خريد گوشي برويم. او به همراه يكي از دوستانش كه سيروس صدايش مي‌كرد به محل قرار آمد. آنها سوار يك زانتيا بودند و من هم سوار شدم.

در بين راه كريم از من پرسيد تا حالا مشروبات الكلي مصرف كرده‌اي؟ من هم براي آنكه كم نياورم به دروغ تاييد كردم اما در همين هنگام او يك شيشه از زير صندلي بيرون آورد و از من خواست تا آن را يك نفس سر‌بكشم. هرچند من مقاومت كردم اما آنها با تهديد چاقو و اسلحه‌اي كه در داشبورد ماشين بود به زور به من مشروبات الكلي خوراندند. بعد از آن دچار سرگيجه شدم و وقتي به خودم آمدم، در خرابه‌اي در حاشيه شهر بوديم. در آنجا دوست كريم با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از فرار آنها روي دستانم آثار تزريق آمپول ديدم و حدس مي‌زنم كه آنها به من مواد مخدر تزريق كرده‌اند.

با ثبت اين شكايت، ماموران درباره مشخصات متهمان از شاكي پرسيدند و او گفت: يادم است كه دوست كريم نقشي را روي بدنش خالكوبي كرده بود. در ادامه پرونده براي رسيدگي پيش روي قاضي حسين‌پور بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. هنوز ردي از متهمان به دست نيامده بود كه پسر نوجوان اول آبان به صورت اتفاقي 2متهم را در يكي از خيابان‌هاي پايتخت سوار بر موتور ديد و با كمك مردم يكي از آنها را دستگير كرد.

متهم دستگير شده روز گذشته به دادسرا منتقل شد و به قاضي حسين‌پور گفت: من اتهام آدم‌ربايي و تجاوز را قبول ندارم. او ادامه داد: روز حادثه پسر نوجوان مشروبات الكلي مصرف كرده بود و حال خوبي نداشت. من هم براي اينكه به هوش بيايد چند سيلي در‌گوشش زدم. در همين هنگام شاكي كه در جلسه حضور داشت اظهار كرد كه روي بدن متهم آثار خالكوبي وجود دارد كه در ادامه مشخص شد حرف وي صحت دارد. به‌گزارش همشهري، با مشخص شدن اين موضوع، قاضي براي متهم پرونده قرار قانوني صادر كرد و تحقيقات براي دستگيري متهم فراري ادامه دارد.

کد خبر 312574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha