سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت پایدار کشور و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون خون شهدای سرافراز ایران اسلامی است.

علی فضلی

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید و همچنین نماینده پیشین و جدید ولی فقیه در لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) استان البرز که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد:امنیت و آسایش امروز خود را مرهون جانفشانی و رشادت‌های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا است، از شهیدان سرافراز میهن اسلامی به عنوان چراغ راه آینده یاد کرد و گفت:آنان راهبانانی بودند و هستند تا ما راه را گم نکنیم.این فداکاری،مجاهدت‌ها و معامله با خدا بود که امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی در استان البرز و در قلب سپاه امام حسن مجتبی(ع) مسئولین و رزمندگان و خانواده شهدا دور هم جمع شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه داریم از این خون‌های مقدس است، ادامه داد:این مسیر و جهت‌گیری و مجاهدت در راه خدا همچنان ادامه دارد که ادامه آن راه و سمبل شهدای این راه سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم هستند که نه تنها از ایران بلکه از سراسر جهان ضامن بقای این ارزش‌ها شده‌اند.مجروحان و شهدای مدافع حرم مورد تحسین امت و ملت ایران هستند و خاطرات دفاع مقدس را بار دیگر برای مردم زنده کردند.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم ضامن بقای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند،افزود:امروزدر جهان تنها نیستیم؛ چرا که آزاداندیشان و مخلصان در راه خدا الگوی خود را از انقلاب و دفاع‌مقدس فرا گرفته‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به وضعیت سوریه، گفت:شرایط امروز سوریه مربوط به یک تکفیری و داعشی نیست، بلکه عقبه ملحدانی است که در مقابل دین خدا ایستادگی کردند و در یک سو جبهه حق و سوی دیگر جبهه باطل قرار دارد.

سردارفضلی بیان کرد:در صورتی که رزمنده‌ای از استان شما در جنگ با تروریست‌های داعش مجروح و یا شهید شدند،پس از بازگشت به وطن آنها را مورد تحسین قرار دهید و باید به صورت هوشمندانه از فضاسازی فتنه و فتنه‌گران و کاری که در سر دارند، آگاه باشید.

وی با اشاره به پیشینه لشگر 10 سیدالشهدا(ع) گفت: این لشکر که لشکر 10 نیروی مخصوص حضرت سیدالشهدا(ع) بوده، چندین فرمانده شهید گرانمایه را تقدیم انقلاب کرده و خون‌های مقدس شهدای فراوانی پشتوانه این لشکر بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین به نقش این لشگر در خاموشی فتنه 88 اشاره کرد و افزود:سهم بزرگ لشکر 10 سیدالشهدا (ع) زمانی که جرقه فتنه 88 از دانشگاه آزاد اسلامی کرج زده شد،با همت فرماندهان و نماینده ولی‌فقیه در این سپاه و لشکر خاموش شد و اجازه نفوذ آن در استان تهران و شهرهای پیرامونی تهران را ندادند.

سردار فضلی در پایان با بیان اینکه خونِ پاک شهیدانِ بسیاری پشتوانه این لشکر است،اظهارکرد:شهیدان کلهر،شهرپسند،کیانپور،میرضی و نژادفلاح از جمله افتخارات این لشکر در استان البرز هستند که با جان خود در دین خدا سرمایه‌گذاری کردند تا نام نیک این استان در تاریخ ماندگار و جاودان بماند.

در این مراسم ضمن تقدیر از سردار سیدیوسف مولایی فرمانده لشکر عملیاتی سیدالشهدا(ع)،سرهنگ پاسدار عباس قنبری‌ها به عنوان فرمانده جدید این لشگر معرفی شد.همچنین از علی شهبازی نماینده پیشین ولی‌فقیه در این لشکر تقدیر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین یدالله معصوم‌خانی به عنوان نماینده جدید معرفی شدند.

کد خبر 312554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha