همشهری آنلاین: مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت انتخاب می شوند، گفت: پذیرفته شدگان نگران فرایند گزینش نباشند.

به گزارش مهر؛ محمد فاضل درباره روند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، گزینش پذیرفته شدگان آغاز می شود.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه و گزینش باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در زمان مصاحبه معمولا بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت اعلام شده برای استخدام انتخاب می شوند تا مراحل مصاحبه و گزینش را طی کنند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته شدگان نگران گزینش و مصاحبه نباشند و مشکلی در این باره پیش نخواهد آمد.

وی درباره استخدام افرادی که سهمیه شاهد و ایثارگر دارند و در آزمون شرکت نکرده اند، گفت: همه کسانی که قرار است قبول شوند مراحل قانونی استخدام را طی می کنند و در دانشگاه فرهنگیان دوره های حرفه ای معلم را می گذرانند.

فاضل بیان کرد: پذیرفته شدگان پس از طی دوره های آموزشی اگر توانمندی های لازم را کسب کرده باشند از سال دیگر جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.

بر اساس این گزارش، ۱۷۸ هزار و ۶۲ داوطلب استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی روز ۲۷ شهریور شرکت کردند و در نهایت ۳۷۰۲ نفر به استخدام پیمانی این وزارتخانه در خواهند آمد. البته از میان ۵ هزار نیروی استخدامی در آموزش و پرورش، ۱۳۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر فرهنگیان نیز جذب می شوند.

کد خبر 312259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha