همشهری آنلاین: رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: هزینه ثبت‌نام متقاضیانی که «امکان اتمام فرآیند ثبت‌نام» در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را نداشتند، به آنها عودت خواهد شد.

به گزارش فارس، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان باز پس گرفتن هزینه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشدند، وجود دارد؟»، اظهار داشت: بله، این موضوع از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

وی افزود: سیستم ثبت‌نام سازمان سنجش برای ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ابتدا هزینه را دریافت می‌کرد و در ادامه ثبت‌نام بخش‌هایی که ممنوعیت برای داوطلب داشته است، هوشمند عمل کرده و امکان ادامه و اتمام فرایند ثبت‌نام را به برخی متقاضیان نداده است.

سلیمی جهرمی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که «امکان اتمام فرایند ثبت‌نام» برای آنها وجود نداشته است و هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند هزینه خود را پس بگیرند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: هزینه ثبت‌نام متقاضیانی که سیستم از سن آنها یا از رشته تحصیلی اشکالاتی گرفته است و نتوانستند فرایند ثبت‌نام را به پایان برسانند، به آنها عودت خواهد شد.

کد خبر 304058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha