همشهری آنلاین: سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: دوره یک ساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان از آبان ماه امسال آغاز می‌شود.

معلم و مدرسه

به گزارش مهر، محمود مهرمحمدی درباره زمان برگزاری دوره فشرده یکساله برای ۵ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، گفت: دوره فشرده یکساله از آبان ماه آغاز می شود.

وی افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار شد و تا آبان ماه نتایج آزمون مشخص می شود و ما شاهد حضور دانشجویانی که از طریق آزمون استخدامی برگزیده شده اند در دانشگاه فرهنگیان می شویم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: دوره یک ساله تربیت حرفه ای معلم برای ۵ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و پس از آن یک آزمون از آنان گرفته خواهد شد، اگر قبول شوند استخدام آموزش و پرورش می شوند. البته پس از برگزاری این دوره نظارت های آموزشی دانشگاه فرهنگیان همچنان وجود دارد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه ۵ هزار دانشجو نیز از کنکور سراسری برای سال تحصیلی جدید پذیرش داریم، بیان کرد: این دانشجویان نیز تعهد خدمت همانند دیگر دانشجویان خواهند داشت.

کد خبر 308578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha