همشهری آنلاین: رئیس اورژانس کشور گفت: بر اساس مکاتباتی که بین وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده، قرار است، مجوز استخدام ۴ تا ۵ هزار نفر در اورژانس کشور تا پایان امسال صادر شود.

به گزارش ايرنا، امین صابری نیا افزود: با توجه به کمبود شدید نیرو در اورژانس کشور، چندی پیش نامه ای با امضای قائم مقام وزیر بهداشت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شد و قرار شد بخشی از مجوزهای استخدامی دولت برای جذب 4 تا 5 هزار نفر نیروی جدید در سازمان اورژانس کشور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: البته هنوز اقدام عملی برای صدور مجوز استخدام انجام نشده است ولی امیدواریم با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد چون کمبود شدید نیرو در اورژانس کشور فشار کاری سنگینی را به این نیروها تحمیل کرده است.

رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: با توجه به فعالیت بیش از 2 هزار و 100 پایگاه اورژانس زمینی در کشور برای حفظ خدمات همین تعداد پایگاه حداقل 7 هزار و 500 نیرو کمبود داریم و اگر بخواهیم به استانداردی که در برنامه توسعه پنجم برای اورژانس کشور تعیین شده برسیم با کمبود 15 هزار نیرو مواجه هستیم.

صابری نیا اضافه کرد: اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام 4 تا 5 هزار نیرو را برای اورژانس صادر کند، به احتمال زیاد آزمون استخدامی جذب این نیروها تا پایان امسال برگزار می شود.

کد خبر 311066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha