یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپین "با کودکان حرم" همزمان با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلای بزرگ تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

کمپین «با کودکان حرم»  آغاز به کار کرد

علی‌اصغر سند بی‌گناهی امام‌حسین(ع) است؛ همزمان با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلای بزرگ تهران و عزاداری برای نوگل به خون خفته سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) و همچنین در محل برگزاری نمازجمعه در دانشگاه تهران، کمپین «با کودکان حرم» در پایگاه‌های مخصوص حاشیه این مراسم‌ها فعالیت خود را آغاز کرد.

كمپين «با كودكان حرم» به‌منظور كمك به كودكان مظلوم و گرفتار در بحران سوريه كه با آغاز فصل سرما و بارندگي در معرض فاجعه انساني قراردارند، طي حركتي خودجوش و مردمي براي جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي تشكيل شد و همزمان با مراسم عزاداري براي سرور و سالار آزادگان، روز 23مهر1394، فعاليت خود را در پايگاه‌هاي مختلف در سطح شهرتهران ازجمله ميادين و معابر، ايستگاه‌هاي مترو، هيئت‌هاي عزاداري، مصلاي بزرگ شهر، مهديه تهران و مساجد، آغاز كرد.

در همين راستا،  72 پايگاه ويژه مستقر در سطح شهر آماده دريافت كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي شامل لباس گرم، پتو، زيرانداز، اقلام خوراكي فاسدنشدني و كنسروي از سوي مردم هستند. همچنين شماره حساب 100801085027 بانك شهر ويژه كمپين «باكودكان حرم» براي دريافت كمك‌هاي نقدي پيش‌بيني شده است.

کد خبر 310832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha