مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: امسال از توزیع انبوه آرم طرح ترافیک جلوگیری می‌شود.

سیدجعفر تشکری هاشمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران افزود: آرم طرح ترافیک پس از تکمیل اطلاعات و برآورد آماری متقاضیان نهادها و رسانه‌ها و استعلام و احراز هویت شغلی خبرنگاران، تنها به افراد بهره‌بردار و واجد شرایط داده خواهد شد.

وی علت تغییر نحوه توزیع آرم طرح ترافیک به متقاضیان در سال جاری را تغییر شیوه مکانیزم ثبت مشخصات فردی متقاضیان در سیستم‌های نرم‌افزاری موجود در سازمان و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو عنوان کرد.

هاشمی تشکری، نرخ تعیین شده برای دریافت آرم طرح ترافیک خبرنگاران را همچون سال گذشته ‪ ۲۰۰‬هزار ریال ذکر کرد.

معاون شهردار تهران با تاکید براینکه خبرنگاران نباید با دغدغه تردد در شهر و آرم طرح ترافیک مواجه باشند، اظهار داشت: طبق وعده داده شده بین همه خبرنگاران واجد شرایط، آرم طرح ترافیک توزیع خواهد شد.

تشکری یادآور شد: با هماهنگی‌های بعمل آمده هیچگونه تغییری در شرایط و مقررات دریافت آرم طرح ترافیک خبرنگاران ایجاد نشده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی ارایه کارت تردد سیار به خبرنگاران از سوی سازمان ترافیک را غیر ممکن خواند و افزود: سهمیه کارت‌های تردد سیار بسیار محدود است و تنها به موارد خاص با شرایط حرفه‌ای ویژه پاسخ داده خواهد شد.

هاشمی تشکری ادامه داد: ارایه کارت سیار به خبرنگاران قدرت کنترل پلیس را محدود می‌کند و موجب ایجاد مشکلات عدیده و باز شدن راهی برای سودجویی افراد متخلف می‌شود.

معاون شهردار از متقاضیان اعم از اشخاص (حقیقی و حقوقی) خواست، به منظور تسریع در روند اجرای کار و تحویل سریع‌تر آرم‌ها قبل از تقاضا اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کنند.

هاشمی تشکری افزود: هیچگونه مدرکی به منظور توزیع آرم طرح ترافیک به صورت فردی و حضوری از اشخاص دریافت نخواهد شد و متقاضیان تنها از طریق ثبت مشخصات خود بوسیله شبکه اینترانت و شرکت پست می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند.

کد خبر 3066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز