سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

مرد شیطان‌صفتی که با پوشش زنانه ۱۱ زن را ربوده و یکی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، صبح ۱۰ شهریور به دار مجازات آویخته شد.

اين مرد كه با استفاده از لباس و گريم، خودش را به شكل زنان درمي‌آورد با همدستي 2برادرش سوار بر پرايدي نقره‌اي‌رنگ در خيابان‌هاي بندرعباس زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرويشان مي‌كردند. اين 3برادر در ادامه طعمه‌هايشان را در محلي خلوت غافلگير كرده و اموال‌شان را با چاقو سرقت و آنها را در بيابان رها مي‌كردند.

با اعلام شكايت مالباختگان، تحقيقات براي دستگيري متهمان آغاز شد تا اينكه سرانجام مأموران به اطلاعاتي درباره متهمان دست يافتند و آنان را دستگير كردند. تحقيقات از دستگيرشدگان نشان مي‌داد آنها اموال 11زن و دختر جوان را با اين شيوه سرقت كرده‌اند. آنها اعتراف كردند كه براي جلب اعتماد طعمه‌هايشان يكي از آنها خودش را به شكل زنان درمي‌آورد يا اينكه گاهي براي اينكه چهره‌شان شناسايي نشود، از ريش و سبيل مصنوعي استفاده و پلاك خودرويشان را نيز مخدوش مي‌كردند.

اما اين پايان كار نبود چراكه در ادامه معلوم شد مرد زن‌نما در جريان سرقت‌ها به يكي از طعمه‌هايش كه زني جوان بود، تجاوز كرده است. به اين ترتيب وي پس از محاكمه به اتهام تجاوز به عنف و مشاركت در 11فقره آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار و اذيت، حمل، نگهداري و استفاده از اسلحه سرد و ايراد ضرب و جرح عمدي به اعدام محكوم و اين رأي در ميدان برق بندرعباس اجرا شد. براساس اين گزارش؛ هم‌اكنون 2متهم ديگر در زندان در انتظار مجازات به‌سرمي‌برند.

کد خبر 305672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha