دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

۳ شرور مسلح که با شرکت در سرقت‌های مسلحانه متعدد، قتل و قدرت نمایی با اسلحه، امنیت منطقه کازرون را خدشه‌دار کرده بودند صبح دیروز در ملا‌عام به دار مجازات آویخته شدند.

متهمان

متهمان كه نريمان، ياسر و ناصر نام داشتند كلكسيوني از جرايم مختلف ازجمله به شهادت رساندن يك مأمور پليس در استان فارس را در پرونده‌ خود ثبت كرده و از سوي دادگاه انقلاب شهرستان كازرون به اعدام محكوم شده بودند.آنها با تشكيل باندي مخوف دست به سرقت، شرارت و جنايت در شهرهاي كازرون، ممسني و استان بوشهر زده و بين مردم رعب و وحشت زيادي ايجاد كرده بودند.

يكي از اعضاي باند جواني به نام ناصر بود كه ارديبهشت‌ماه سال 90از سوي يگان تكاور پليس استان فارس درحالي‌كه در كوه‌هاي اطراف شهر كنارتخته مخفي شده بود، در داخل يك چادر عشايري دستگير شد. او علاوه بر سرقت‌هاي مسلحانه، 3قتل نيز در پرونده‌اش داشت. عضو ديگر باند جواني به نام ياسر بود كه متهم به معاونت در قتل 7نفر در كنارتخته و ديگر شهرها بود.

ياسر نيز علاوه بر قتل متهم به سرقت مسلحانه، درگيري مسلحانه با مأموران پليس، تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت در منطقه خشت و كنارتخته، سرقت خودروي شركت نفت و حمل و نگهداري سلاح و مهمات بود. نريمان آخرين عضو اين باند بود كه جرايم مختلفي از راهزني تا سرقت مسلحانه در پرونده‌اش ثبت كرده بود.

اين شرور در جريان سرقت از يك طلافروشي در شهرستان كازرون علاوه بر مجروح كردن صاحب طلافروشي، يك مأمور نيروي انتظامي را مقابل كلانتري مجروح كرده بود. اعضاي اين باند پس از اينكه سال 90از سوي پليس دستگير شدند در دادگاه انقلاب كازرون پاي ميز محاكمه قرار گرفتند و با توجه به فهرست بلندبالايي از جرايم خشن كه در پرونده خود ثبت كرده بودند، از سوي دادگاه محارب شناخته شده و به اعدام محكوم شدند.

اين حكم پس از تأييد در شعبه 32ديوان عالي كشور و موافقت معاون اول قوه قضاييه(تنفيذ) با اجراي آن، سحرگاه ديروز در مقابل چشمان مردم كازرون و در ملا‌عام اجرا و هر سه‌جوان جنايتكار به دار مجازات آويخته شدند. به گزارش روابط عمومي دادگستري استان فارس، اين باند مخوف 3عضو ديگر هم داشت كه هر كدام از آنها پس از محاكمه در دادگاه به تحمل 10سال حبس و تبعيد محكوم شدند. اين در حالي است كه يكي ديگر از اعضاي اين باند نيز چند سال قبل هنگام درگيري با پليس كشته شد.

کد خبر 310267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha