همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در حال خیالپردازی برای نفوذ به ایران است، تاکید کرد: دشمن آرزوی برگشت سلطه بر ملت مسلمان را به گور خواهد برد.

 محمدرضا نقدی

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشورهای اسلامی اظهار داشت: امروز اگر رزمنده عراقی با صلابت جبهه تکریت را فتح می‌کند و دشمن را در فلوجه و رمادی محاصره کرده، همه اینها درس‌هایی است که از شهدای ما الهام گرفته شده است.

وی افزود: اگر امروز در جبهه سوریه جوانان ثابت‌قدم ایستادگی می‌کنند و شکست بزرگی را به صهیونیست‌ها وارد کردند و یا اگر در لبنان و فلسطین شاهد مقاومت جوانان بیدار و زنده هستیم، همه اینها از شهدای ما الهام گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دنیا به خیام خام خودش ما را به دادن سلاح به مردم یمن متهم می‌کند، این اشتباه است چرا که آن چیزی که از اینجا رفته سلاح نیست بلکه عطر شهدا و ولایت است.

سردار نقدی ادامه داد: آنها قطعنامه صادر می‌کنند، 1+5 تشکیل می‌دهند و خیال‌پردازی می‌کنند اما باید خواب نفوذ در ایران را ببینند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آنها خواب ببیند که بتوانند برای ملت ما تصمیم‌گیری کنند زیرا ملت ایران به پشتوانه ذخیره شهدا برای اجرای فرامین ولایت ایستاده است.

سردار نقدی افزود: میلیون‌ها جوان جان‌ بر کف از خود همین ملت ایران در این راه ایستاده‌اند و صحنه را ترک نخواهند کرد.

وی گفت: پیش‌روی‌هایی که امروز در جهان اسلام، انقلاب اسلامی را پیش برده است، استمرار خواهد یافت و البته این نتیجه همان زحماتی است که توسط شهدای ما صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برخی‌ها خط و نشان می‌کشند که ما انقلاب کردیم و جمهوری اسلامی درست اشتباه آرمان‌های ما است که این نادرست است زیرا ما باید از شر استکبار خلاص شویم.

سردار نقدی در پایان تاکید کرد: دشمن آرزوی برگشت سلطه بر ملت مسلمان را به گور خواهد برد.

کد خبر 304447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha