همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مردمی بسیج در تمامی عرصه های انقلاب با الهام از ولایت فقیه حضور داشته و اکنون با دو هزار و ۲۰۰ گردان رزمی و آموزش دیده در تمامی سطوح آماده دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 علی فضلی

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی روز دوشنبه در آیین یادواره بزرگ سرداران و 500 شهید ترور اصناف و بازار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: در مجموع 17 هزار شهید ترور توسط منافقین کوردل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده و خدا کند که بتوانیم در مسیر و جهت شهدا بدون لغزش حرکت کرده و به تکلیف خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: لبیک بازاریان و اصناف در طول انقلاب به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، خود نوعی پیام مجاهدت و عمل به ارزش هاست و شهدای این قشر در واقع چیزی جز معامله با خدا نیست.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به 17 هزار شهید ترور در طول تاریخ انقلاب تصریح کرد: منافقان کوردل نمی دانستند که شهدا با خدا معامله کرده اند و هراس از شهادت نداشته و خدمت به مردم و کشته شدن در این راه را مایه افتخار می دانند.
وی گفت: امروز مقدم نشین ها سینه خود را برای دفاع از ارزشها و انقلاب اسلامی سپر کرده و به تلکیف خود عمل می کنند.
سردار فضلی افزود: امروزه تمامی بسیجیان با تمام قدرت و با پیروی از مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، در همه عرصه ها آماده خدمت هستیم.

بازار و اصناف همیشه با روحانیت بوده اند

فرزند شهید اندرزگو نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا از صدر اسلام تاکنون گفت: به پدرم شهیدم که در راه خدا و پیروی از حضرت امام(ره) و جز همین بازاریان بود و به شهادت رسید، افتخار می کنم.

حجت الاسلام اندرزگو ادامه داد: بازار و اصناف همیشه با روحانیت بوده و با پایبندی به تمامی احکام اسلام حرکت کرده و بدون هماهنگی و اجازه امام(ره) هیچ کاری را انجام نمی دادند.

وی گفت: اقتدار بازاریان در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، به همه ثابت شده، این قشر از جامعه، تحت نظر مقام عظمای ولایت بوده و به فرامین آن گوش جان می دهند.

اندرزگو افزود: انقلاب اسلامی ایران امانت شهدا در دست ما است و باید به درستی از آن حفاظت کنیم، زیرا انقلاب به تمامی ما عزت داده و در دنیا موجب افتخار و سربلندی ما شده است.

کد خبر 304901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha