همشهری آنلاین: در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر سالوادور داباهیا در برزیل، ایمان صادقی صاحب مدال طلا شد و گودرزی، مظفری و حسینی به مدال نقره دست یافتند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ٥٠ كيلوگرم عليرضا گودرزي پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه ٩ بر ٤ رازميك ميساكيان از ارمنستان را شكست داد و در دور سوم ماركو آزارلو از ايتاليا را با نتيجه ده بر صفر مغلوب كرد. گودرزي در نيمه نهايي مقابل اشرف حسن‌اف از آذربايجان ٦ بر ٥ به برتري رسيد، اما در ديدار فينال مقابل اسپنسر لي از آمريكا با نتیجه صفر بر ده مغلوب و صاحب مدال نقره شد.


در وزن ٦٠ كيلوگرم ايمان صادقي در دور اول سليم كازان از تركيه را با نتيجه ده بر صفر مغلوب كرد و در دور دوم در يك ديدار حساس با نتيجه ٢ بر يك حاجي مراد رشيداف از روسيه را مغلوب كرد و در دور سوم آلبرو دسيندو از دومينيكن را ١١ بر صفر شكست داد. صادقی در مرحله نيمه نهايي مقابل جاهید حسن زادا از آذربایجان با نتیجه ده بر صفر به برتری دست یافت. وی در دیدار فینال مقابل ابراهیم عبدالحمید از مصر با نتیجه 12 بر 2 پيروز و قهرمان شد.


در وزن ٧٤ كيلوگرم رضا مظفري در دور اول با نتيجه ده بر صفر اسماعيل اينگن از بلغارستان را برد، در دور دوم سياك باي يوسوپوف از قرقيزستان را ١١ بر صفر مغلوب كرده و در دور سوم نيز با نتيجه ١١ بر صفر رامان چيتادزه از بلاروس را شكست داد. مظفري در مرحله نيمه نهايي مقابل پيتر ناگي از مجارستان ١١ بر صفر به برتري دست يافت و فيناليست شد. وي در ديدار پاياني مقابل گادجي نابيف از روسيه در یک کشتی نزدیک و حساس با نتیجه 5 بر 7 باخت و به مدال نقره بسنده کرد.


در وزن ٩٦ كيلوگرم سيد ايمان حسيني پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل محمد ساداس از تونس با نتيجه ١٤ بر ٤ به برتري دست يافت، و در دور سوم مقابل نيشانپرت راند هاوا از كانادا ١١ بر صفر پيروز شد. حسيني در مرحله نيمه نهايي مقابل رابل سينگ از هند با نتيجه ٩ بر ٦ پيروز و راهي ديدار فينال شد و در دیدار فینال مقابل نورماگمد حاجي‌اف از آذربايجان با نتیجه 2 بر 7 باخت و به مدال نقره رسید.


مسابقات چهار وزن دوم و پایانی از عصر یکشنبه در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود که به ترتیب محمد نامجو مطلق، جمال عبادی، مجتبی گلیج و امین طاهری نمایندگان تیم ایران هستند.

 

کد خبر 304051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha