همشهری آنلاین: شرکت هواپیمایی امارات آغاز فعالیت خط پرواز جدیدی را میان دوبی و پاناما اعلام کرد،‌مسافتی که رکورد طولانی‌ترین پرواز جهان را برای این شرکت به ثبت خواهد رساند.

براساس گزارش گيزمگ،‌ شركت هواپيمايي امارات اعلام كرد شهر پاناما اولين درگاه ورودي اين شركت در آمريكاي مركزي خواهد‌بود و پرواز دوبي به پاناما طولاني‌ترين پرواز بدون توقف در جهان خواهد بود كه در آن مسافتي برابر 13 هزار و 821 كيلومتر طي خواهد‌شد.

اين پرواز جديد از فرودگاه بين‌المللي دوبي و فرودگاه بين‌المللي تاكومن انجام مي‌شود و طول پرواز از سوي غرب 17 ساعت و 35 دقيقه و از سوي شرق 15 ساعت و 45 دقيقه خواهد‌بود. اين پرواز از پرواز 13 هزار و 805 كيلومتري شركت هواپيمايي كانتاس ميان سيدني و دالاس آمريكا نيز طولاني‌تر خواهد‌بود. پرواز سيدني-دالاس از سال گذشته آغاز شد و تاكنون به عنوان طولاني‌ترين پرواز بدون توقف جهان شناخته‌مي‌شد.

شركت هواپيمايي امارات اعلام كرد اين پروازهاي روزانه با استفاده از هواپيماي بوئينگ 777-200LR انجام شده و اولين پروازي خواهد بود كه به مقصد پاناما صندلي‌هاي درجه يك را در اختيار مسافران قرار خواهد‌داد. اين هواپيما توانايي حمل 16.5 تن بار را نيز خواهد‌داشت.

کد خبر 303926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha