پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم‌مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از آغار فعالیت کمپین ملی زیارت در دهه کرامت خبر داد و گفت: گسترش فرهنگ زیارت و ارتباط زائران و مجاوران از مهمترین اهداف این طرح است.

به گزارش شبستان، جعفر رئیسیان‌زاده در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با موضوع جشن‌های دهه کرامت، اظهار داشت: کمپین ملی زیارت، در دهه کرامت و با هدف گسترش فرهنگ زیارت، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه همه مردم ایران به نوعی از محضر امام رضا (ع) بهره می‌برند، افزود: از اهداف ایجاد کمپین ملی زیارت، تشویق مردم مشهد به زیارت و ارتباط زائران و مجاوران حرم رضوی است.

رئیسیان‌زاده به لزوم همراه شدن با نخبگان برای حضور در کمپین ملی زیارت اشاره کرد و افزود: حضور نخبگان در این طرح باعث انگیزش مردم شده و در موج‌آفرینی و الگوسازی نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت، معرفی 10 شخصیت شاخص رضوی و تجلیل از اقدامات آنها است.

رئیسیان‌زاده، حضور مردم در طرح‌های مشارکتی با موضوع امام رضا (ع) را تجلی ارادت مردم به این امام همام دانست و گفت: خدمت به زائران خود یک کار فرهنگی عظیمی است و مشارکت مردم در این خدمت‌رسانی ما را به اهداف خود در ارتقاء فرهنگ زیارت نزدیک می‌کند.

کد خبر 303812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha