سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در بازار الهوید العراق در شرق بعقوبه مرکز استان دیاله عراق ۵۰ نفر کشته و ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انفجارهای بعقوبه با ۱۶۰ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از بغداد ، یک منبع محلی در استان دیاله عراق گفت: یک انتحاری درحالی که خودوری بمب گذاری شده را هدایت می کرد خود را وسط بازار منفجر کرد و تعدادی زیادی از شهروندان کشته و زخمی شدند.

بسیاری از قربانیان این انفجارها زنان و کودکان بودند.

در انفجار انتحاری دیگر با خودروی بمبگذاری شده در منطقه مسکونی در محله کنعان در شرق بعقوبه هم هفت نفر کشته شدند.

انفجار در منطقه الوثبه بعقوبه هم سه کشته بر جای گذاشت.

گروه تروریستی داعش عید فطر امسال نیز خودروی بمب گذاری شده ای را در محله خان بنی سعد شهر بعقوبه مرکز استان دیاله منفجر کرد که بر اثر این انفجار 120 نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه ، یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق امروز اعلام کرد: در حملات بالگردهای عراقی به مواضع تروریست ها در شهر الحویجه در جنوب شرقی استان کرکوک 16 تروریست به هلاکت رسیدند و چهار خودروی آنها منهدم شد.

همچنین بالگردهای ارتش عراق شب گذشته اعلامیه های را بر فراز شهر موصل ، فلوجه و شرقاط پخش کردند و به مردم هشدار دادند از مکانهای تجمع گروه تروریستی داعش و انبارهای اسلحه آنان دور شوند.

از سوی دیگر خبرها از این سه شهر حکایت از آن دارد، گروه تروریستی داعش مانع خروج اهالی از شهرهای خود می شوند و مخالفان این قانون را زندانی و اعدام می کنند.

کد خبر 303638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha