همشهری آنلاین: سمینار جایگاه حرفه حسابداری در فرآیند خصوصی‌سازی از سوی انجمن حسابداران خبره ایران و سازمان خصوصی‌سازی در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

محمد منیری دبیر کل انجمن حسابداران خبره ایران با اعلام این خبر گفت: این سمینار در روزهای 24 و 25 مهر 86 برگزار می‌شود و الزامات خصوصی‌سازی از دیدگاه‌های اقتصادی و اجتماعی، بسترهای مقرراتی خصوصی‌سازی و سیاست‌های کلی اصل 44، مفاهیم ارزیابی، روش‌ها، مفروضات و محدودیت‌های ارزیابی سهام در آیین نامه قیمت‌گذاری سهام دولت، از موضوعات مورد بررسی و سخنرانی در این سمینار خواهد بود.

وی بررسی الگوی خصوصی‌سازی بانک‌های دولتی، صلاحیت و شایستگی ارایه کنندگان خدمات ارزیابی سهام، لزوم تغییر نظام راهبردی شرکت ها در فرآیند خصوصی سازی، به همراه روش‌های سودآوری با تکیه بر روش خالص جریان‌های نقد آتی و گزارش ارزیابی سهام را از دیگر محورهای این سمینار برشمرد.

منیری یادآور شد: استادان رشته‌های مالی، اعضای هیات مدیره شرکت‌های دولتی و خصوصی، مدیران سازمان‌های  دولتی، مدیران مالی، کارشناسان رسمی مالی دادگستری، پژوهشگران، حسابرسان، حسابرسان ارشد و سایر کارشناسان مالی و حسابداران بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها مخاطبان این سمینار را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 30266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز