همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طی ۳۰ سال‌آخر نشان دادیم که به هیچوجه اهل باج دادن به قدرت‌ها نیستیم و اگر آنها زندگی مسالمت‌آمیز رامی‌خواهند باید واقعیت قدرت جدیدی به نام جمهوری اسلامی را درک کنند.

 مسعود جزایری

به گزارش تسنیم، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ترحیم والده سردار علیرضا افشار در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون پشت پرده‌های دبه آمریکایی اظهار داشت: آنها با زیاده‌خواهی و روحیه استکباری خود تلاش می‌کنند در مذاکرات فیمابین امتیازاتی را از دیدگاه خودشان کسب کنند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی طی 30 سال پدید آمدنش نشان داد که به هیچ وجه اهل باج دادن به قدرتها نیست و قدرت‌ها اگر بخواهند زندگی مسالمت‌آمیزی را تجربه کنند باید واقعیت قدرت جدیدی به نام پدیده انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را درک کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی نیز گفت: ما در شرایط بازدارندگی دفاعی فعال و پشیمان کننده‌ای هستیم و خوشبختانه توان آن را داریم که از کشور، مرزها و انقلاب اسلامی به خوبی دفاع و حراست کنیم و هر اقدام نظامی و تهاجمی را بطور پشیمان کننده‌ای پاسخ دهیم.

کد خبر 300827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha