پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری انلاین: انتخاب لباس و نوع لباسی که در تابستان می‌پوشید به شما در داشتن یک تابستان خوشایند کمک بسیاری می‌کند.

لباس

تابستان گرم از راه رسیده است و انواع وسایل خنک کننده فقط بخشی از مشکل طاقت فرسای گرما را کم می‌کنند، نوع و جنس پوشش می‌تواند بهترین کمک در این روزهای گرم تابستانی باشد تا کمتر از گرمای هوا کلافه شوید. توجه به نکات طراحی لباس و اهمیت دادن به تجربه‌های موجود در این عرصه می‌تواند به افراد کمک کند تا از تعرق کمتر و خنکای بیشتری لذت ببرند.

چند نکته ساده برای انتخاب لباس در تابستانی گرم و طاقت فرسا:

  • استفاده از پارچه‌های نخی و خنک
  • پرهیز از پوشیدن لباس‌های تنگ
  • استفاده از رنگ‌های روشن و مناسب

تی شرت‌ها و پیراهن‌ها باید برگزیده از خنک‌ترین محصولات بازار باشند و به اندازه‌ای خنک باشند که شما احساس کنید کولر دارند!

لباس

لباس‌هایی را انتخاب و خریداری کنید که تهیه شده از الیاف طبیعی و بسیار نازک و خنک هستند. جنس پارچه این لباس‌ها دارای هزاران منفذ ریز است و هوا را تا حدود زیادی از خود عبور می‌دهند. به این ترتیب با وزیدن کوچک‌ترین نسیمی دمای بدن شما کاهش می‌یابد.

این لباس‌ها را می‌توانید در مدل‌ها و رنگهای روشن در بازار پیدا کنید. کافی است کمی فقط صرف لباس‌های خود کنید و بی‌‌توجه از کنار ان رد نشوید. صرف زیبایی یک طرح دلیل بر انتخاب آن نباید باشد. بلکه باید به نکات ظریف‌تری در این مورد دقت کنید.

لباس‌هایی که کاملا مناسب فصل تابستان بوده و علاوه بر کاهش دما بتواند به شادابی روحیه شما کمک کنند.

به عدم استفاده از لایه چسب در طراحی این نوع لباس‌ها یکی دیگر از مشخصه‌های آنها بشمار می‌آیند زیرا لایه چسب به خصوص در قسمت یقه و گردن باعث افزایش گرما در فرد می‌شود و گاهی می‌تواند عرق سوز شدن را نیز به دنبال داشته باشد.

همچنین دقت کنید که لباس‌های انتخابی دارای دوخت‌ پهن نباشند و دوخت‌ها در مناطق حساس بدن قرار نگیرند زیرا چنین حالتی نیز می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و عرق سوز شدن بدن فرد شود.

به طور کلی با انتخاب دقیق لباس برای فصل تابستان چه برای خود و چه برای فرزندان این فصل داغ را به فصلی خوشایند تبدیل سازید.

کد خبر 300076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha