مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معمولاً دستاوردهای مهم کشور در منازعات سیاسی به حاشیه می‌رود. رسانه‌های متعلق به جریان‌های مختلف سیاسی ترجیح می‌دهند تا در مورد کارهای خوب حریف سکوت کنند

ضرغامی

  و یا به کوچکترین بهانه‌ای آن را تخریب کنند. نگاه ملى کمتر حاکم است؛ شاید به نوعی همه ما دچار این بیماری شده‌ایم!

به گزارش "تهران سما" ، عزت الله ضرغامی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خاطره‌ای از بازدید سینماگران برجسته از مترو نوشت: در سال ٧٥ برای آشنایی هنرمندان سینما با پیشرفت های کشور برنامه های متنوعی از طرف معاونت امور سینمایی گذاشتم. از جمله بازدید از مراحل مختلف ساخت مترو در تهران؛ بسیاری از هنرمندان برجسته و طراز اول کشور، ساعت ها در تونل های مترو گذراندند و از نزدیک با خدمات ارزشمند کارشناسان، متخصصان و کادر فنی آشنا شدند.

معمولاً دستاوردهای مهم کشور در منازعات سیاسی به حاشیه می رود. رسانه های متعلق به جریان های مختلف سیاسی ترجیح می دهند تا در مورد کارهای خوب حریف سکوت کنند و یا به کوچکترین بهانه ای آن را تخریب کنند. نگاه ملى کمتر حاکم است؛ شاید به نوعی همه ما دچار این بیماری شده ایم!

مترو تهران ١٥٣ کیلومتر طول دارد و سالی ٢٢ کیلومتر به آن اضافه می شود که در سطح جهان یک رکورد است. روزی ٣/٥ میلیون نفر جابجا می شوند که احتمالا در ٣ سال آینده به ١٠ میلیون نفر می رسد.

تکنیک هایی که برای حفر تونل ها از اتریش گرفته شده بود، کاملا بومی شده است. خطوط روی زمین هم به موازات طراحی شده است.

اگر وضع مالی دولت بهتر بود و می توانست همکاری مؤثرترى کند؛ وضعیت خیلی بهتر هم می شد.

امروز بخش عظیمی از مردم عزیز کشورمان مشكلات زیادی در زندگی دارند؛ هر چه برای آنان کار شود، باز هم کم است. کارهای زیربنایی نباید فراموش شود.

کد خبر 299153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha